SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

zerwane acl, pęknięta łąkotka, zerwne więzadła boczne, uszkodzenie chrząstek do III stopnia

temat działu:

Zdrowie i Uroda

Ilość wyświetleń tematu: 2061

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 13
Mam 16 lat, gram w piłkę nożną od 6 lat. 15 maja na sztucznym boisku podczas turnieju nabawiłam się dość poważnej kontuzji, która 7 lipca skończyła się operacją (zerwane więzadła krzyżowe przednie i boczne, pęknięta łąkotka, uszkodzone chrząstki do III stopnia). Na rezonansie wyszły tylko acl, reszta była w porządku (rezonans był robiony 3 tyg. po kontuzji). Dziś jestem już ponad 3 tyg. po operacji i powinnam mieć zgięcie 0.55 wg lekarza, ale jest mi dosyć ciężko wykonać taki ruch.Koleżanka wykonywała aut, lekko podbiegłam w jej stronę i nagle, aby zgubić typeskę z tyłu wykonałam zwrot w drugą stronę, wtedy kolano mi uciekło (padał deszcz, było mokro), poczułam straszny ból, i maksymalne naciągnięcie w kolanie. Rehabilitację rozpoczęłam tydzień po operacji. Ćwiczę codziennie, tak jak pokazała rehabilitantka. kontuzje miałam już wcześniej ale nigdy tak poważne tak się składało ze zawsze na sztucznej murawie. a wiec zastanawiam się czy tym razem zadecydowała moja nieuwaga, słaba rozgrzewka (nie była słaba, dosyć mocno na niej pracowałam) czy może murawa miała na to wpływ... czy może orientuje się ktos kiedy mniej więcej będę mogła wrócic do mojej dawnej sprawności i czy dalsza rehabilitacja będzie wiązała się z mocnym bólem( do tej pory rehabiltacja nie była aż tak bolesna, aczkolwiek odczuwam). kiedy bede mogła porzucić kule i orteze.
Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...