SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

zbyt duże uda

Wysłana -
kiedy ćwicze pośladki zwykle bardziej zbudowane mam uda dlatego efektów pięknych pośladków nie widac ,a wolałabym wsiekszy mięsień posladkowy niż uda,jak to zrobic by uda zostały smukłe a pośladki okragłe?

KLAUDIA
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zastosuj zasadę priorytetu treningowego. Pośladkami zaczynaj zwykle swoje cwiczenia. Z tego co pisałaś w drugim poście proponuje zmniejszyc liczbe powtorzen na ta partie do 10-12. Ilosc powtorzen na uda jak i same cwiczenia pozostaja bez zmian. nie cwicz miesni posladkowych czesciej niz 2 razy w tygodniu i w dniach treningu silowego tej parti unikaj treningu aerobowego, ten wykonuj zgodnie z programem treningowym ew. w dniach treningu ud. (mozesz wprowadzic takie podzielenie treningu)

***Moderator Działów : Dla Zupełnie "Zielonych" & Fitness***
Wysłana -
czy niektóre produkty np pieczywo maja wpływ na rozrost większych ud?w moim przypadku zauważyłam ze jak jem wiecej chleba masa ud sie zwiększa.nie ma znaczenia czy jest to pieczywo białe czy czarne.kiedy jem pieczywo "styropianowe" uda zmiejszaja sie i zaczyna byc widać rzeżbe.

KLAUDIA
Wysłana -
Pieczywo = weglowodany a ich wieksza ilosc łatwo zamienia sie w tłuszcz. (staty energi wynosza jedynie około 23% energii dla de-novo lipogenezy i 12% dla procesów glikogenezy). Kluczowa sprawe wiec odgrywa rozsadnie dobrana ilosc (weglowodanow). W diecie redukującej nie powinna ona przekraczac 3 g na kg masy ciala.

***Moderator Działów : Dla Zupełnie "Zielonych" & Fitness***
Wysłana -
czy w budowie ładnych pośladków tz.odseparowania ich od ud będzie miała znaczenie jakaś specjalna dieta?

KLAUDIA
Wysłana -
Nie wiem co rozumiesz przez słowo "specjalna". Dieta musi być racjonalna i dobrana do aktualnego planu ćwiczen i stawianych sobie celów. Jeśłi ilosc tkanki tluszczowje nie stanowi problemu wystarczy dieta ze standardowa dla Ciebie iloscią kalori. Ćwiczenia zrobia swoje.

***Moderator Działów : Dla Zupełnie "Zielonych" & Fitness***
Wysłana -
rozumiem,ale jeżeli wpływ węglowodanów na moje uda jest niekorzystny to czy mam ich unikać?

KLAUDIA
Wysłana -
a ja ostatnio, na Biennale Tańca Wpółczesnego odkryłam genialny sposób na uda i posladki( pracuja przy tym jak oszalałe i naprawde poprawiają się kształty bez rozbudowy miesni)-mam na mysli taniec jazzowy lub jak kto woli -jazz dance(na jedno wychodzi). Z tego co wiem, to w większości miast mozna znaleźć zajęcia z tej techniki tańca-bnaprawdę gorąąąąąąąąco polecam-cos genialnego.

smoczek
Wysłana -
na czym polega ten taniec jazzowy?szczerze mówiąc wolałabym taniec współczesny jest ciekawszy wydaje mi sie

KLAUDIA
Wysłana -
byłam własnie teraz na warsztatach w poznaniu i miałam kursy własnie z jazz dance i modernu(czyli własnie tańca współczesnego) i oba sa przecudowne. Jazz to taniec jak najbardziej współczesny i przy okazji cholernie zmysłowy,bazuje na płynnych, ciągłych ruchach i tzw izolacjach albo zreszta nie będę pisać głupot, tylko tu masz pare linków:
http://www.ptt-poznan.pl/stronyi/311.html
http://www.ptt-poznan.pl/8wtw2001/jazzdance.htm (tu jest zdaje sie filmik)
Przy okazji ta technika niesamowicie odpręża, uczy kontroli nad własnym ciałem, pozwala się nieźle wyżyć Oprócz tego istenieją też techniki mieszane np funky-jazz, modern-jazz, brodway-jazz itp

smoczek
Wysłana -
w sumie to mało jest szczegółow na tych stronach, więc naskrobie jeszcze kilka słów Tylko nie będzie to jakieś specjalistyczne opisanie, bo z jazzem miałam do czynienia po raz pierwszy na tych Biennale. Większość ruchów odbywa się w plie(czyli przysiadzie) i delikatnym wychyleniu korpusu do przodu, tak, że ostro pracują uda i posladki.Charakter tańca jest nieco erotyczny-przez płynne, troche kocie,falujące ruchy. Mocno pracują biodra(przy izolacjach bioder-czyli niezależnych od reszty ciała ruchach miednicy)barki(tez od izolacji-zreszta na tym opiera się jazz).
Jeśli chodzi o modern to ja po zajęciach najbardziej czuję wszystkie miesnie przykręgosłupowe, i w klatce piersiowej, które pracują przy takich podstawowych ruchach jak tilde, arch, curve(wygląda to dokładnie tak jak znaczy )Modern jest napewno bardziej naturlany-zresztą ta technika stara się wykorzystac naturalne predyspozycje ciała. Możesz spbie o modernie też na tej strnie poczytać.

smoczek
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź