SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

z jabłuszka do super laski

Wysłana -
Wiek : 22
Waga : 57
Wzrost : 161
Obwód w biuście(1) :
Obwód pod biustem :
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 68
Obwód na wysokości pępka : 78
Obwód bioder (3):
Obwód uda w najszerszym miejscu:
Obwód łydki :
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : nogi,
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) 3x w tygodniu trening siłowy z podziałem na partie + 30 min aerobow na koniec i 2 razy w tygodniu interwaly na bieżni + brzuch 3 ćwiczenia ( 3 x 20 powtorzeń)
Co lubisz jeść na śniadanie: owsiankę, kanapki
Co lubisz jeść na obiad : kurczaka, warzywa, kasze gryczana, makaron
Co jako przekąskę : serek wiejski, jogurty naturalne z mrozonymi owocami,
Co jako deser : owoce
Ograniczenia żywieniowe : nie mam
Stan zdrowia: zdrowa
czy regularnie miesiączkujesz: tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: tak, kontracept od 6 mies.
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
czy rodziłaś:nie
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, basen, taniec
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : thermo speed extreme, BCAA
Stosowane wcześniej diety : kiedys miałam anoreksje jak miałam ok 17 r. życia, potem ważyłam 80,5 kg i schudłam w ciągu 1,5 roku do tych 57 i tutaj waga się zatrzymała i jak stoi tak stoi.

Zdjec obecnie nie mam . Mam tylko takie z ręki to wstawie jak bede w domu bo teraz nie mam możliwości. I obwody też pomierze te łydki , biust itp.

Trening zaczynam o 16 :30 i trwa on do około : 18.

Trenuje z podziałem na partie :
poniedziałek : klatka + triceps + 30 min aeroby
środa ; nogi, uda, pośladki + 30 min aeroby
piątek : plecy + barki + 30 min aeroby

wtorek i czwartek : interwały + brzuch .

Jadłam tragicznie ale przed przystąpieniem do założenia tego dziennika zapoznałam się z " co jedzą lejdis " i teraz próbuje poprawić swoją miskę. I tutaj chciałabym was prosić o pomoc :)




Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
NIe załadowala mi się pełna miska .

tutaj jest prawidłowa

Wysłana -
Dżemik, szynka sklepowa składająca się ze zmielonych dziubków kurczaczkowych + innych tego typu smakołyków, otręby out
Słonecznik zamień np. na pestki dyni a mieszankę studencką np. na migdały, orzechy włoskie.
Gdzie jest pełnowartościowe źródło białka - ryby, mięso, jaja (+ strączki dodatkowo)? Nabiał sklepowy nie jest dobrym źródłem białka i powinnaś ograniczyć do jednej porcji dziennie, bo masz tendencję do opierania swojej dziennej diety wyłącznie na nim.
Wprowadź wartościowe źródła ww - strączki, warzywa bulwiaste, kasze, ryż. Nie samych chlebem i mararonem człek żyje
Wysłana -
oo kokosik dzieki na informacje ;) bede to zmieniac :) mieso jem zawsze na obiady ale nie wiem co po treningu. bo ttrening koncze ok 18 i potem co ? jakis ciemny ryz i kurczak ?? a dżemik to akurat własnej roboty, co do szynki masz rację, muszę zacząć swoją robić to nie problem :) tych wegli wydaje mi sie strasznie duzo jezeli chodzi o redukcje, ale cwicze 4-5 razy w tygodniu tylko mam prace siedzaca :/
Wysłana -
Od czegoś trzeba zacząć - zacznij od 1800kcal ze standardowym rozkładem BTW 30%/30%/40%
Korzystaj z wiedzy zawartej w regulaminie - np. art co jedzą Ladies
100g chleba nie zasyci Cię tak jak 100g kaszy czy ryżu (ważymy produkt suchy) wtedy ilośc ww okaże się akurat Kombinuj aby dieta była różnorodna + jedz dużo warzyw (tzw. zielonych nie wliczasz).
W regulaminie masz też propozycje treningów, w tym dla początkującej Lady a trening dzielony zostaw dla bardziej zaawansowanych (chyba, że się mylę i masz już duże doświadczenie na koksowni).
Wysłana -
no jakies tam mam nie male bo cwicze juz ponad 2 lata ;) czyli na kolacje tzw. po treningu zjesc pol worka ryzu czy kaszy z mieskiem tak ?? bo do tej pory jadlam banana a potem ok 20 pilam caseine ktora kocham nad zycie jest taka pyszna :) musze skontruowac sobie miske chociaz ta co dzisiaj dodalam gdzie jest ponad 1800 kcal jest nieco zawyzona. zamowilam sobie wage kuchenna :) wiec bede dzialac wredy na maksa
Wysłana -
.

Zmieniony przez - Ruda_29 w dniu 2014-03-26 19:02:11
Wysłana -
Ruda :) powiedz coś :) czekam na twoje cenne rady
Wysłana -
Witam.

U mnie dzisiaj dzień aerobowy, a więc zrobię 30 min interwałów i potem brzuch na koniec . :)

Wklejam miskę jak chce dzisiaj zjeść. ( posilek 1 i 2 juz za mna ) .
Nadal nie wiem co z tym jedzeniem.
Czy na redukcji po treningu mam jeść węgle (np. kasza gryczana ) + białko (kurczak) ?
Czy raczej zjeść banana tylko i potem w domu wypić białko ? ( koncze trening ok 18 ).

Wklejam miskę. Możecie mi doradzić czy jest ok ?
Coś dodać ? zmniejszyć ? tych węgli mi się bardzo dużo wydaje, że jem :(


Wysłana -
warzyw nie wrzucilam do dziennika.
Wysłana -
wszystko sie tutaj pomieszalo widze.... w tym dzienniku :/ i nie wliczalam fasolki szparagowej do dziennika. a kolejnosc sie pomylila z przedtrenignowym i potreningowym :( CZY ktos mi pomoze??
Strona 1 z 23
Dodaj odpowiedź