SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

wzrost a drazek? rezultaty

Wysłana -
mam pytanie do tych ktorzy wykonywali takie cwiczenie w celu "podrosniecia" kilku cm.
czy komus sie udalo w ogole? jakie sa wasze wyniki bo nie wiem czy warto sie za to brac.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
drążek to najlepsze ćwiczenie na mięsnie pleców, szczególnie rozwija najszersze grzbietu z wiadomych powodów. Co do poprawy wzrostu po takich ćwiczeniach, nie słyszalem nic, i nie sądze żeby komuś to pomogło.
Wysłana -
Wzrost osiągnięty dzięki rozciąganiu to żaden wzrost.
Wysłana -
Haldo chodzilo mi o to wiszenie na drazku w celu rozciagniecia..
na forum jest duzo postow na temat wzrostu i kazdy poleca malpowanie na drazku
i chcialbym zapytac czy ktos tak "cwiczyl" i czy jest zadowolony; czy to cos daje
Wysłana -
wzrostu nie pszeskoczysz żadnymi ćwiczeniami :P to zależy tylko od genetyki i nie da rady tego obejść:P wiem coś o tym , bo sam mam 170 cm.
jednak z tego co piszesz wnioskujem że hodzi ci o nie taki wzrost , tylko taki "pozorny" , uzyskany za pomocą rozciągnięcia pleców i utrzymywanie prostej postawy... jeśli tak to drążek jest do tego jedną z najlepszych rzeczy :P prosta postawa to zawsze te 2 cm więcej ;]
Wysłana -
nie daje zauwazalnych efektow
Wysłana -
Rozmawialem kiedys na ten temat z kilkoma lekarzami - wszyscy twierdzili, ze nie zaszkodzi robic regularnych zwisów. Korzysci z tego są takie:

-jest mozliwosc, ze czlowiek 'wyciągnie sie' te 2 cm
-wzmocnisz przedramiona, uchwyt
-jesli masz drobną wade postawy (nawet skolioze I lub II stopnia) zwisy pomogą Ci w jej zwalczaniu
-odciążysz miednice po całym dniu, lub po ostrym treningu np. pleców

Dobrym przykładem jest mawashi - wyleczył skolioze miedzy innymi dzieki zwisom na drązku. Pozatym, gdy zaczynal zwisy mógł sie utrzymac kilkadziesiąt sekundm, natomiast po kilku miesiacach tych cwiczen - spokojnie wisiał 10 minut i dłuzej. Poczytaj (jesli jeszcze nie czytales) jego art "Prostujemy swoje plecy". Tam jest ładnie wszystko napisane

PS. zwisy na drązku są zalecane przez lekarzy sportowych nawet osobom dorosłym.. wiec cos w tym musi byc
Wysłana -
Przyznaje racje. Corleone dobrze prawi. Na pewno nie zaszkodza. Jak cwiczysz plecy moga uchronic przed negatywnym wplywem tego treningu. Ale nie mozna tu mowic o cudach. Sam zwisalem godzinami i nie zauwazylem, zebym urosl, wiec po prostu nie ma co liczyc na cos BIG.
Wysłana -
Nie no wiadomo, ze nagle nie urosniemy 10 cm Ale jest tyle korzysci z tego, ze napewno warto. Mam teraz kontuzje stawu krzyzowo-lędźwiowego i wlasnie po treningu pleców jak nie zrobie nawet stosunkowo krótkich zwisów - czuje sie jakos dziwnie. Gdy leze juz w łózku czuje ze miednica i caly kregoslup potrzebuje troche rozciągnięcia. Więc wstaje i wieszam sie na drążek
Wysłana -
Ja na drążku wiszę profilaktycznie przed pogłębianiem się wady postawy. Nic tak nie rozluźnia kręgosłupa jak po przysiadach wiszenie na drążku.
Wysłana -
kregoslup z tego co wiem mozna rozciagnac nawet o 5 cm ...natomiast mozna tez zyskac 2-3cm rozciagajac nogi, gwarantuje wam ze robiac odpowiednie cwiczenia po 2-3 miesiacach napewno zauwazycie ze jestecie ok 2 cm wyzsi...niestety nie jest to wzrost na stale, po 2 tygodniach bez cwiczen wraca sie do poprzedniego wzrostu
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź