SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wspomaganie,trenind,dieta

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3440

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Siema koksiarze!Jestem nowy w sfd wiec jak chcecie to piszcie.Jak ktos ma ochote pogadac na temat koksow,odzywiania,treningu itd.to piszcie,trenuje prawie piec lat.Mialem tez kilka przygod z metka wiec jak ktos ma jakies pytania lub watpliwosci to niech smaruje.Ja sam tez chetnie sie czegos naucze.Pozdrawiam,Benon!

benon
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Stary,powiedz mi co to sa byki bo za bardzo nie kumam?A poza tym metka jest dobra na wszystko!HA,ha,zartuje.Wiesz,trzeba sie starac i w sumie trzeba umiec robic tak zeby spadki po cyklu byly jak najmniejsze.Ja osobiscie nie chwalac sie potrafilem utrzymac dosc duzo wypracowanej na koksie masy.Udalo mi sie to dzieki zmniejszaniu dawek do takiego stopnia,ze w ostatnich dniach lamalem jedna tabletke na pol i tak je bralem,pol dziennie.Dzieki temu moj organizm potrafil znow produkowac testosteron i nie musialem brac zadnych nolwadxow czy hcg,zeby wrocic do normy.Metka to moj ulobiony koks i o niej moge pisac caly dzien.Pozdrawiam!

benon
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 222 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 6440
siema koksiarzu !!
może byś tak profil uzupełnił
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert