SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

witam, która siłownia w łodzi? wiem, nie ten dział.

temat działu:

ATLETA

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9397

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 387 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6911
witam, na wstępie chciałem przeprosic za to ze to raczej nie ten dział, ale nie znalazłem odpowiedniego do mojego pytania, a ze to forum sklepu z łodzi, pomyslalem ze tu bedzie najrozsądniej to napisac, w razie co, prosze o przeniesienie tematu. Tak więc moje pytanie jest takie, którą siłownie wybrać sobie jako moją 1? chciałbym, aby nie wyszlo mnie to miesiecznie więcej jak 100zł, łacznie z opłatą czlonkowską jesli taka by była w danej siłowni. Troche pocwiczyłem w domu, przygotowalem się i mysle ze warto juz sie wybrac na siłownie. jestem uczniem, tak więc mam mozliwosc jakichś znizek uczniowskich. zalezało by mi, by siłownia, była w poblizu centrum. zalezy mi równiez na tym, by nie przychodziła do niej masa ludzi. znalazlem 2 jak narazie takie, i moze ktos w nich był, moze dac + i - tych siłowni, a moze ma innej propozycje. za godne propozycje i uwagi dam soga :)
1 siłownia- laguna łodź http://silownialaguna.com.pl/
2. arena gym http://arenagym.pl/
pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 272 Napisanych postów 1128 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 29896