SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

węgle proste po treningu

Ankieta - proszę o pomoc

Obowiązkowa fotografia sylwetki (przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała bf ok 13-15%/ endomorfik
Wiek 24
Waga / wzrost 172/78
Staż treningowy 2
Cel cyklu sucha masa
Stosowane już wcześniej suplementy prozdrowotne, kreatyna, bcaa
Stosowane wcześniej spalacze finaflex px
Suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od ilość dni wolnych od kreatyny
Informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie) zbilansowana/ 0 kaloryczne
Przewidziane finanse na cykl -
Uwagi i sugestie -
Wysłana -
Witam. Czy jest sens bezpośrednio po treningu siłowym przyjmować dawkę carbo albo np jeść banana w celu uzupełnienia glikogenu mięśniowego? A np za jakieś 30min zjeść pełnowartościowy posiłek. Oczywiście węgle te dodawał bym do mojego bilansu kalorycznego. Jaka ewentualnie była by optymalna dawka carbo albo ile by gramowo wyszło na banana?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Oczywiście że jest,jeden wiekszy banan albo woda z miodem ,carbo zbedny wydatek:)
Wysłana -
nie ma to wiekszego znaczenia. posilek po treningu wystarczy.
Wysłana -
jaki jest optymalny czas na przyjęcie posiłku? Bo różne źródła różnie podają
Wysłana -
nie za szybko, żeby nie obciążać dodatkowo układu pokarmowego, 30 minut to takie minimum ale nawet do 2h po treningu jest ok, ale nie wiem czy tyle wytrzymasz bo ja wychodzę głodny jak wilk :P
Wysłana -
ja cały czas jestem głodny jak wilk, a po treningu tym bardziej :D a jeśli np dochodzi po treningu siłowym trening interwałowy który będę chciał wprowadzić aby bf utrzymać na niskim poziomie to jak wtedy wyglądała by ewentualna suplementacja?
Wysłana -
tak samo, czyli posilek po treningu, minimum 40 min po treningu. zrozum ze na poziomie amatorskim przy jednym treningu dziennie uzupelnianie glikogenu mija sie z celem, on i tak sie odbuduje do nast sesji treningowej. jesli redu to ew wrzuc bcaa przed interwalami a w koncowce silowego
Wysłana -
Zjedz sobie po treningu banana i będzie ok, glikogenu nie uzupełnisz bo go nie uszczuplisz aż na tyle.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź