SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

tuspiec

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2085

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
czy uzywajac tusipec mozna miec przyrost tarczycy? moze to iglupi pytanie, ale jestem laikiem i prosze o odpowiedz.

lord neykon
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Pytanie nie jest głupie - jeśli używasz syropu w dawkach określonych przez lekarza i w związku z chorobą, to nie można. Jeśli używasz w innym celu i w innych dawkach - efedryna działa pobudzająco, aż do fazy toksyczności.
Pozdrawiam.

guru
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
dzieki za odpowiedz, pytanie zadale dlatego gdyz moja zona uzywa tusipcu i kofeiny zeby spalic tkanke tluszczowa i po wizycie u lekaza wykryto u niej przyrost lewego plata, jak na razie jest to tzw. wolne wole, ale zaczynam sie martwic, zaczyna znowu cykl odchudzania i zaczyna ja pobolewac tarczyca, denerwuje mnie stosowanie przez nia tych mieszanek i obawiam sie o jej zdrowie, czy efedryna moze osoagnac taka toksycznosc ze spowoduje ubytki na zdrowiu, jeli mozna prosze o odpowiedz.

lord neykon
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Niech zacznie ćwiczyć i używa HMB - to jest bezpieczniejsze. Do tgo Chitosan i HCA.
Pozdrowienia.

guru
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący