sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

treningi pod sztuki walki

Wysłana -
Poszukuje pomysłów / co zmienić w moim dotychczasowym planie push pull, żeby poprawić szybkość, kondycje i wytrzymałość. Tak wiem NIC nie zastąpi normalnych treningów, lecz niestety z braku funduszy musiałem odpuścić około roku treningów co zamieniłem na siłownie. Na mma wracam od następnego miesiąca i chce to zrobić na pełnej :) Póki co między 2mintowymi przerwami w seriach robię
-1min skakanka potem minuta worek
-1,30min bieg bokserski
-rozciąganie
-drążek
-pompki
-walka z cieniem
byłbym wdzięczny za radę co można dodać.


Plan (zaczerpnięty z internetu z lekkimi modyfikacjami pode mnie)

PON push
KLATKA BARKI TRICEPS
- wyciskanie sztangielek dodatnio 5 X 8
- wyciskanie sztangi dodatnio 4 X 10
- wyciskanie żołnierskie 4X10
- wzniosy boczne 4 X max
- Wyciag 4x 10
- odwrotne z ciężarem 5x10


WT pull
PLECY NOGI BICEPS ŁYDKI
- podciąganie na drążku przodem 4 x max
- przysiad sztangą 5 x 10
- martwy ciąg 4 s
- wykroki 4 x 10
- uginanie z sztangą prostą 4 X 12
- wspięcia stojąc 4 X max

CZW push
KLATKA BARKI TRICEPS
- wyciskanie sztangielek dodatnio 6 x 10
- ławeczka ujemna 4x10
- poręcze 4x max
- rozpiętki 5x10
- Francuskie 5 X 10

PT pull
PLECY NOGI BICEPS ŁYDKI
- wiosłowanie sztangą
- przyciąganie sztangi do brody 4 x max
- przysiad 4 X 10
- biceps łamana 5xmax
- wspięcia stojąc 4 X max
- Szrugsy 4x max
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ja na twoim miejscu zamiast push pull wybrałbym obwody. Podstawowe ćwiczenia wielostawowe, jedno ćw. na partię, przedział powtórzeń 12-15, a obwodów tyle ile dasz radę.
Wysłana -
Oczywiście że obwody, np. 6 stacji, minuta pracy, minuta przerwy, po obwodach obowiązkowo rozciąganie. Obwody oczywiście pod SW.



Zmieniony przez - prq91 w dniu 2017-04-02 18:51:57
Wysłana -
Głupi ten plan jak pod SW. To bardziej kulturystyka jest.






Zmieniony przez - pawel.tarka28 w dniu 2017-04-14 22:37:49
Wysłana -
pawel.tarka28
Głupi ten plan jak pod SW. To bardziej kulturystyka jest.


Nie zgodzę się. Plan jest dobry pod budowanie siły ogólnej, a ta jest potrzebna do sw.
Inna sprawą jest to, że autor wspominał o szybkości i wytrzymałości. Wtedy trzeba dodać plan uwzględniajacy te dwie sprawy, bo samym treningiem siłowym się tego nie osiągnie.
Wysłana -
4x10 to siła? Rozpiętki to siła? Dla mnie siła to np. stronglifts, czy bardziej pod sw plany z podnoszenia ciężarów, z ćwiczeniami takimi jak power clean, czy rwanie.
Wysłana -
Pietrosiek253
4x10 to siła? Rozpiętki to siła? Dla mnie siła to np. stronglifts, czy bardziej pod sw plany z podnoszenia ciężarów, z ćwiczeniami takimi jak power clean, czy rwanie.


Zależy jaka siła konkretnie. Nie powiedziałam, że plan jest idealny. Ale ma przysiad, martwy ciąg, wyciskanie żołnierskie.

Oczywiście, rwanie i podrzut są najlepsze pod sw, ale nie każdy od razu będzie w stanie tak ćwiczyć.
Wysłana -
Można zapisać się do klubu podnoszenia ciężarów i tam nauczyć się techniki. Ale robienie takiej objętości? Jest to bez sensu. Masa pójdzie, ale siła nieznacznie.
Wysłana -
Powtarzam jeszcze raz to nie jest dobry plan pod SW. Nie ma tu za bardzo o czym dyskutować. Trening pod SW musi zawierać kilka elementów i kila trzeba pominąć . Poza oczywista indywidualizacja i w zależności od okresu przygotowawczego zasadniczo w brew temu co robią nawet zawodnicy wysokiej klasy raczej nie powinien taki trening zawierać zbyt dużo powt. Dlaczego to już długa dyskusja ale generalnie nie wchodzi on ani w zakres wytrzymałości potrzebnej do św ani nie rozwija siły pod SW. Bledem Heat Te skupianie się na ćwiczenia na małe grupy mięśniowe w zbyt dużym zakresie czy ogólne założenia jak di treningu kulturystycznego tu też dużo by gadać. Ale dużą masa w stosunku do umiarkowanej siły ,rozwój mięśni powodujący ich znaczący wzrost zapotrzebowania na tlen cy ostatecznie kulturysteelyczne przerosty niektórych mięśni np ramiona ,naramiennych ale to tyczy się niemal całego ciała może powodować poza zbyt dużym zapotrzebowaniem na tlen również brak dynamiki czy często błędnie korelowany z siłownia brak dynamiki. Zasadniczo trening pod SW ale patrzeć wyżej. Powinien się opierać na ćwiczeniach złożonych w umiarkowanym zakresie powt. Do tego ew. Ćwiczenia specjalne ale nie myśli tego z treningiem silowym
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź