SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

trening siłowy 5x5

Wysłana -
Witam, prosze o ocene treningu. Trening 3 x w tygodniu, na przemian ABA. Mam 5 podstawowych ćwiczeń i do tego dokładam pomocnicze. Cel to siła, z szczególnym uwzględnieniem wyciskania leząc. Wykonuje każde ćwiczenie 5 razy taki samym ciężarem i na następnym treningu dokładam 2,5kg.

trening A
-WL 5x5
-przysiad 5x5
-wiosłowanie w opadzie 5x5
dodatkowo
-pompki na poręczach z cięzarem
-jedno cwiczenie silowe na biceps. brzuch.

trening B
-WL 5x5
-martwy 5x5
-wyciskanie stojąc 5x5
dodatkowo
-podciagnie/ pompki na poręczach
-jedno cwiczenie na triceps. brzuch.

Proszę o ocenę i ewentualne sugestie.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Plan ok. A jaki masz staż i wyniki siłowe?
Wysłana -
staż mam długi ale z przerwami. Około 7 lat. Chciałbym zacząć z lekkim zapasem, bo co tydzien dochodzi 2,5kg.
Wysłana -
przysiad zaczne od 75, bo jeszcze mam problemy z technika i kolana mi do przodu leca.
-wyciskanie stojąc 45
-wyciskanie leżąc 80
-wiosło 50
-martwy 70
podaje dla 5x5
Co trening bede zwiększał o 2,5 kg



Zmieniony przez - mateusz.ex w dniu 2018-04-13 21:00:50
Wysłana -
Możesz więc jechać tym planem.
Wysłana -
mateusz.ex
przysiad zaczne od 75, bo jeszcze mam problemy z technika i kolana mi do przodu leca.
-wyciskanie stojąc 45
-wyciskanie leżąc 80
-wiosło 50
-martwy 70
podaje dla 5x5
Co trening bede zwiększał o 2,5 kg





Zmieniony przez - mateusz.ex w dniu 2018-04-13 21:00:50




Plan dobry.


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2018-04-13 22:05:15
Wysłana -
no to działam. dzieki!
Wysłana -
Wyciskanie leżąc większe niż martwy i wiosło, ale oczywiście plan musi być NA SIŁĘ KLATY, i to koniecznie 5x5...

I to jest w dziale DLA ZAAWANSOWANYCH... Nie śmieję się, po prostu 80 kg w ławeczce można zrobić trzaskając obwody a nie plany siłowe dla średniozaawansowanych... Z armatą na muchy taka metodyka...
Wysłana -
Dostosowałem wyniki siłowe do techniki i do maksymalnego obciązenia. Wl jedno powtórzenie zrobie 120, ale jak dwa razy w tygodniu zwiększe o 2,5 to szybko poleci w góre. Martwy i wiosło jestem w stanie zrobić wiekszym ciężarem. A jaki plan wg Ciebie powinienem zrobić? Twoja wypowiedz merytorycznie nic nie wniosła..
Wysłana -
Plan ok, tylko czemu mc 70? Znasz swoje1RM, 3RM i/albo 5RM w martwym i siadzie?
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź