SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

trening na siłe?

Wysłana -
Witam. Może najpierw coś o mnie; 24 lata, ok 68kg wagi i 170cm. robiłem ostatnio trening ACT przez ok.2 miesiące. Mam do dyspozycji ławeczkę, prosty gryf i 70kg ciężarów (niestety tylko 2x20 2x10 2x5). W planie kupno hantelek i 4x1.25, 4x2.5, 2x5kg.Teraz chciałbym przejść na jakiś trening dzielony. Wiem że sugerowana byłaby masa ale mamy lato i dużo się ruszam (2h kosza prawie co dziennie i pewnie dojdzie siatka na plaży) więc pomyślałem, że może lepiej zrobić coś na siłę bo chyba za dużo spalam podczas ruchu.
Czy można tak to zaplanować?
PN: klatka + plecy (wiem że raczej słabe połączenie , ale dlaczego?)
Śr: biceps + triceps (podobno dobrze bo przeciwstawne)
PT: barki + nogi

Proszę o jakieś rady i korektę to podam moją poropozycję konkretnych ćwiczeń i serii ok?
Z góry wielkie dzięki!

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jeśłi masz za sobą tylko tyle treningu to NIE JESTEŚ gotów ani NIE JEST CI POTRZEBNY cykl typowo siłowy.

Siła rosnąć będzie wraz ze wzrostem poziomu wytrenowania oraz budową masy mięsniowej.



Skup się lepiej na podstawach i diecie.
Wysłana -
Dzięki za błyskawiczną odpowiedz.
Ćwiczyłem już wcześniej przez dłuższy czas ale raczej dorywczo i bez sensu, chociaż coś tam się poprawiło, ale wiem że nie powinienem tego nazywać treningiem :>
Czyli co mam dalej robić bo ACT już mnie trochę nudzi a trening na masę to raczej odpada bo nic wielkiego nie zbuduję przy takim ruchu jak w lecie prawda?
Wysłana -
Zapraszam do Cyklicznego- tam z pewnością znajdziesz coś dla siebie
Wysłana -
Zapraszam do Cyklicznego- tam z pewnością znajdziesz coś dla siebie
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź