SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

trening mięsniowy a przyrost masy

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć kobieta
Wiek 22
Waga 47
Wzrost 170
Cel treningowy mięśnie
Staż treningowy na siłowni 2tygodnie
Uprawiane inne sporty nke
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) siłownia
Dieta .
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) skrzywienie kręgosłupa
Zażywane suplementy białko+bcaa+witaminy
Ostatnio przerabiany plan .
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) .
Wysłana -
spoko looz. ino żeby coś budować, to i dieta i trening muszą "współgrać". i przy budowaniu to i kilogramy raczej pójdą w górę niż w dół. stąd pytanie o dietę i trening jak wyglądają, bo bez tych dwóch informacji to można se gdybać zaledwie. wahnięcia wagi nawet na poziomie 2 kg to norma. bo też nie ona wyznacza cel i sens naszych sylwetkowych działan na siłowni.
Wysłana -
Jestem tego świadoma. W końcu mięśnie ważą więcej aniżeli tłuszcz.
Jak mam do pracy na 13 to jem z rana śniadanie o 8, poźniej 9;30 zaczynam trening(piję woda oraz bcaa wymieszane z nią podczas treningu). Na początku zawsze się rozgrzewam, pozniej 10 minut na bieżni i zaczynam trochę hantlami, unoszenie przedramion na wyciągu dolnym, prostowanie na wyciągu itp
Godzinę po treningu zjadam posiłek jest to przewaznie banan lub truskawki twaróg wymieszany z odzywka białkowa, jogurt naturalny+wafle ryzowe z masłem orzechowym.
Pozniej to już w pracy w pudełko biore mieso mielone lub kurczak z ryzem lub makaronem+warzywa ewentualnie omlet.
Kolacja zazwyczaj kanapki z chleba ze słonecznikiem, jajecznica lub omlet
Taki mniej więcej zarys tego co zjadam w ciągu dnia
Wysłana -
ale to nadal ogólniki, które niewiele mówią. akurat woda z bcaa wymieszana to tu najmniej do szczęścia potrzebna. trochę hantlami, trochę na wyciągu - to mi po prostu wygląda na plan bez ładu i składu (sorry jeśli się mylę). masz rozpiskę co kiedy robisz którego dnia? powtórzenia, serie, obciązenia? no i na podstawie opisu też trudno oszacować ile wcinasz. mówisz o cięciu kalorii a wiesz ile ich jesz / jakie jest Twoje zapotrzebowanie? liczyłaś pi razy oko?
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź