SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening - plan

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2096

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 361 Wiek 23 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 16145
Witam serdecznie

Od jakiegos czasu jestem stalym czytelnikiem tegoz wspanialego "portaliku", teraz pora przejsc do "ataku":)

Param sie amatorsko kulturystyka w zasadzie od ok. roku. Z roznych wzgledow nie chodze na silownie (glownie brak czasu: szkola, praca itp) i dlatego cwicze w domu (koncze studia w lutym, wiec moze sie to zmieni).

Mam do dyspozycji 2 sztangielki ze zmiennym obciazeniem (max 22,5 kg), srednia sztange (max ok 50 kg) oraz prowizoryczna lawke umozliwiajaca cwiczenie sztangielkami (sztanga nie da rady poniewaz nie mam stojakow - brak miejsca).

Bylbym wdzieczny za rospisanie dla mnie treningu na wszystkie partie (nie jestem laikiem, ale chcialbym skorzystac z rad bardziej doswiadczonych i zaprawionych w bojach) kolegow.

Acha mam 188 czm wzrostu i waze 86 kg, przed rozpoczeciem domowego treningu wazylem 75 kg. Nieznam niestety moich max osiagniec, ale np. robie rozpietki serie 4x10 17,5 kg (wczesniej rozgrzewka 10 kg)

Bylbym wdzieczny za pomoc

Pozdrawiam

_____________________________________________
*Siemanko, codziennie wsuwam owsianke na sniadanko*

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 361 Wiek 23 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 16145
Panowie spokojnie, nie za duzo tych porad?
..........:(

ciezki jest zycie nowego adepta....

j.

_____________________________________________