SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

trening FBW

Wysłana -
sam ulozylem sobie taki prosty FBW 2dniowy

trening 1

podciaganie chwytem neutralnym 3x
dipsy 3x
przysiad ze sztangą na barkach 3x
wyciskanie sztangi z za glowy 3x
uginanie ramion ze sztanga 2x
wznosy nog na drazku 2x
brzuszki na ławce 2x

trening 2

wejscia ze sztanga na podest 3x
podciaganie na drazku podchwytem 3x
wyciskanie sztangi lezac 3x
wyciskanie zolnierskie 3x
pompki odwrotne 2x
skręty z piłka lekarska 2x
plank 3x

slyszalem ,ze trening powinno sie zmieniac co 2-3 miesiace
co jezeli silownia nie jest moim priorytetem i nie chce przechodzic na split itp itd?
rozumiem,ze po pewnym czasie nie bede sie silowo rozwijał,a czy moze byc tak,ze np bede stosowal ten plan przez 2 lata
i w trakcie tych dwoch lat bede stopniowo zaliczał regres ?
w sensie,ze wyniki beda szly w dol



Zmieniony przez - aa3 w dniu 2018-03-29 20:10:52

Zmieniony przez - aa3 w dniu 2018-03-29 20:12:21
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
aa3
sam ulozylem sobie taki prosty FBW 2dniowy

trening 1

podciaganie chwytem neutralnym 3x
dipsy 3x
przysiad ze sztangą na barkach 3x
wyciskanie sztangi z za glowy 3x
uginanie ramion ze sztanga 2x
wznosy nog na drazku 2x
brzuszki na ławce 2x

trening 2

wejscia ze sztanga na podest 3x
podciaganie na drazku podchwytem 3x
wyciskanie sztangi lezac 3x
wyciskanie zolnierskie 3x
pompki odwrotne 2x
skręty z piłka lekarska 2x
plank 3x

slyszalem ,ze trening powinno sie zmieniac co 2-3 miesiace
co jezeli silownia nie jest moim priorytetem i nie chce przechodzic na split itp itd?
rozumiem,ze po pewnym czasie nie bede sie silowo rozwijał,a czy moze byc tak,ze np bede stosowal ten plan przez 2 lata
i w trakcie tych dwoch lat bede stopniowo zaliczał regres ?
w sensie,ze wyniki beda szly w dol




Zmieniony przez - aa3 w dniu 2018-03-29 20:10:52

Zmieniony przez - aa3 w dniu 2018-03-29 20:12:21


1. Przechodzenie na split wcale nie musi być optymalne, zwłaszcza jeśli kulturystyka nie jest priorytetem. Są tony innych typów treningu - protokoły siłowe, różne fbw, push-pull, góra-dół etc.
2. Trening zmień kiedy przestanie być efektywny- przestaniesz robić postęp w obciążeniach i sylwetce albo kiedy się po prostu znudzi.
3. Nie zaliczysz regresu. Nic nie spadnie. Jeśli będziesz trenować sumiennie będziesz stale robił postęp, ale po 2 latach będzie już trochę wolniejszy. Split nie jest konieczny.
4. 90% ludzi łapie stagnację szybciej ponieważ przez brak systametycznosci, wiedzy i dobrej diety nie wykorzystują wcale swojego potencjału. Trzeba naprawdę ciężko tyrać by wykorzystać wszystko co masz w genach.
Wysłana -
Mellopl
aa3
sam ulozylem sobie taki prosty FBW 2dniowy

trening 1

podciaganie chwytem neutralnym 3x
dipsy 3x
przysiad ze sztangą na barkach 3x
wyciskanie sztangi z za glowy 3x
uginanie ramion ze sztanga 2x
wznosy nog na drazku 2x
brzuszki na ławce 2x

trening 2

wejscia ze sztanga na podest 3x
podciaganie na drazku podchwytem 3x
wyciskanie sztangi lezac 3x
wyciskanie zolnierskie 3x
pompki odwrotne 2x
skręty z piłka lekarska 2x
plank 3x

slyszalem ,ze trening powinno sie zmieniac co 2-3 miesiace
co jezeli silownia nie jest moim priorytetem i nie chce przechodzic na split itp itd?
rozumiem,ze po pewnym czasie nie bede sie silowo rozwijał,a czy moze byc tak,ze np bede stosowal ten plan przez 2 lata
i w trakcie tych dwoch lat bede stopniowo zaliczał regres ?
w sensie,ze wyniki beda szly w dol





Zmieniony przez - aa3 w dniu 2018-03-29 20:10:52

Zmieniony przez - aa3 w dniu 2018-03-29 20:12:21


1. Przechodzenie na split wcale nie musi być optymalne, zwłaszcza jeśli kulturystyka nie jest priorytetem. Są tony innych typów treningu - protokoły siłowe, różne fbw, push-pull, góra-dół etc.
2. Trening zmień kiedy przestanie być efektywny- przestaniesz robić postęp w obciążeniach i sylwetce albo kiedy się po prostu znudzi.
3. Nie zaliczysz regresu. Nic nie spadnie. Jeśli będziesz trenować sumiennie będziesz stale robił postęp, ale po 2 latach będzie już trochę wolniejszy. Split nie jest konieczny.
4. 90% ludzi łapie stagnację szybciej ponieważ przez brak systametycznosci, wiedzy i dobrej diety nie wykorzystują wcale swojego potencjału. Trzeba naprawdę ciężko tyrać by wykorzystać wszystko co masz w genach.


genow nie mam za dobrych 185 cm niecale 70kg
Wysłana -
Prawda jest taka, zeby byly postepy to trzeba dochodzic do swoich maksow i pokonywac granice za pomoca roznych wymuszanych form.
Jak robicie taki fbw jak piszecie to mozecie liczyc na utrzymanie poziomu kondycji, wytrzymalosci, funkcjonalnosci i samopoczucia do progresu potrzebne sa naprawde ciezkie treningi, duzy ciezar, duzo pracy. Widuje sie ludzi co cwicza z gazeta w reku fbw, a-b i wszystkim co przeczytaja a wygladaja przecietnie.
To co tutaj autor zamiescil to nie jest zaawansowana forma, oddzielajmy ziarno od plew.
Pozdrawiam.
Wysłana -
Jeden plan przez dwa lata ? Bez sensu.
Wysłana -
aa3
Mellopl
aa3
sam ulozylem sobie taki prosty FBW 2dniowy

trening 1

podciaganie chwytem neutralnym 3x
dipsy 3x
przysiad ze sztangą na barkach 3x
wyciskanie sztangi z za glowy 3x
uginanie ramion ze sztanga 2x
wznosy nog na drazku 2x
brzuszki na ławce 2x

trening 2

wejscia ze sztanga na podest 3x
podciaganie na drazku podchwytem 3x
wyciskanie sztangi lezac 3x
wyciskanie zolnierskie 3x
pompki odwrotne 2x
skręty z piłka lekarska 2x
plank 3x

slyszalem ,ze trening powinno sie zmieniac co 2-3 miesiace
co jezeli silownia nie jest moim priorytetem i nie chce przechodzic na split itp itd?
rozumiem,ze po pewnym czasie nie bede sie silowo rozwijał,a czy moze byc tak,ze np bede stosowal ten plan przez 2 lata
i w trakcie tych dwoch lat bede stopniowo zaliczał regres ?
w sensie,ze wyniki beda szly w dol






Zmieniony przez - aa3 w dniu 2018-03-29 20:10:52

Zmieniony przez - aa3 w dniu 2018-03-29 20:12:21


1. Przechodzenie na split wcale nie musi być optymalne, zwłaszcza jeśli kulturystyka nie jest priorytetem. Są tony innych typów treningu - protokoły siłowe, różne fbw, push-pull, góra-dół etc.
2. Trening zmień kiedy przestanie być efektywny- przestaniesz robić postęp w obciążeniach i sylwetce albo kiedy się po prostu znudzi.
3. Nie zaliczysz regresu. Nic nie spadnie. Jeśli będziesz trenować sumiennie będziesz stale robił postęp, ale po 2 latach będzie już trochę wolniejszy. Split nie jest konieczny.
4. 90% ludzi łapie stagnację szybciej ponieważ przez brak systametycznosci, wiedzy i dobrej diety nie wykorzystują wcale swojego potencjału. Trzeba naprawdę ciężko tyrać by wykorzystać wszystko co masz w genach.


genow nie mam za dobrych 185 cm niecale 70kg


to ile wazysz niewiele znaczy w kontekście predyspodycji. Zacznij trenować i jeść jak kulturysta. Ekspresja genów następuje pod wpływem odpowiedniego bodźca i środowiska. Dopiero wtedy zobaczysz co masz tak na prawdę w arsenale. Jak sylwetka reaguje na trening i dobre żywienie.
Wysłana -
Mellopl
aa3
Mellopl
aa3
sam ulozylem sobie taki prosty FBW 2dniowy

trening 1

podciaganie chwytem neutralnym 3x
dipsy 3x
przysiad ze sztangą na barkach 3x
wyciskanie sztangi z za glowy 3x
uginanie ramion ze sztanga 2x
wznosy nog na drazku 2x
brzuszki na ławce 2x

trening 2

wejscia ze sztanga na podest 3x
podciaganie na drazku podchwytem 3x
wyciskanie sztangi lezac 3x
wyciskanie zolnierskie 3x
pompki odwrotne 2x
skręty z piłka lekarska 2x
plank 3x

slyszalem ,ze trening powinno sie zmieniac co 2-3 miesiace
co jezeli silownia nie jest moim priorytetem i nie chce przechodzic na split itp itd?
rozumiem,ze po pewnym czasie nie bede sie silowo rozwijał,a czy moze byc tak,ze np bede stosowal ten plan przez 2 lata
i w trakcie tych dwoch lat bede stopniowo zaliczał regres ?
w sensie,ze wyniki beda szly w dol







Zmieniony przez - aa3 w dniu 2018-03-29 20:10:52

Zmieniony przez - aa3 w dniu 2018-03-29 20:12:21


1. Przechodzenie na split wcale nie musi być optymalne, zwłaszcza jeśli kulturystyka nie jest priorytetem. Są tony innych typów treningu - protokoły siłowe, różne fbw, push-pull, góra-dół etc.
2. Trening zmień kiedy przestanie być efektywny- przestaniesz robić postęp w obciążeniach i sylwetce albo kiedy się po prostu znudzi.
3. Nie zaliczysz regresu. Nic nie spadnie. Jeśli będziesz trenować sumiennie będziesz stale robił postęp, ale po 2 latach będzie już trochę wolniejszy. Split nie jest konieczny.
4. 90% ludzi łapie stagnację szybciej ponieważ przez brak systametycznosci, wiedzy i dobrej diety nie wykorzystują wcale swojego potencjału. Trzeba naprawdę ciężko tyrać by wykorzystać wszystko co masz w genach.


genow nie mam za dobrych 185 cm niecale 70kg


to ile wazysz niewiele znaczy w kontekście predyspodycji. Zacznij trenować i jeść jak kulturysta. Ekspresja genów następuje pod wpływem odpowiedniego bodźca i środowiska. Dopiero wtedy zobaczysz co masz tak na prawdę w arsenale. Jak sylwetka reaguje na trening i dobre żywienie. Ludzie często nie rozumieją różnicy między genotypem a fenotypem.
Wysłana -
Powiem tak. Ja robie FBW przez rok bez diety specjalnej, suple tcm i gainer bo zazwyczaj trenuje od 19 do 21 to nie mam czasu jesc po treningu to zlopie gainera i w kimono.

Przez rok czasu z tym samym planem 1 dzien treningu 1 dzien przerwy, albo 2 dni przerwy jak mam inne obowiazki.
Powiem tak przez pierwsze 4 miesiace efekty bardzo szybkie, no i pozniej zaczynaja sie schodzy bo przez kolejne 3 miechy nie widzialem postepow czyli stagancja :D. Ja bardziej ide w kalinestyke ale trening silowy tez musi byc, dlatego zakupilem kamizelke obciazeniowa do 32kg i modyfikuje cwiczenia np pompki z roznym rozstawem rak i roznym napieciem miesniowym tzn powoli sie opuszczam i szybko podnosze, tak samo brzuszki, i znow widze efekty. Brzuszki pompki podciaganie i dipy robie z kamizelka teraz mam 21kg. Co miech dwa dokladam wklad 3kg. Ale chyba przy 21kg zostane na dluzej bo nie chce sobie krzywdy zrobic jakas kontuzja.

Jak zaczynalem cwiczyc rok temu rowny:
Waga 71kg wzrost 174cm biceps 32cm.
Teraz:
Waga 78kg biceps 37.5cm.
Powoli ale do przodu.
Moj cel to 80kg i biceps 40cm wiecej nie chce. Poprostu zeby pozniej to utrzymac. Moja rzezba oceniam na 2+ na ocene 5. Jeszcze rok albo dwa i bedziw ocena 5;)



Zmieniony przez - Ishias w dniu 2018-04-07 04:11:41

Zmieniony przez - Ishias w dniu 2018-04-07 04:14:36
Wysłana -
Skoro po kilku miesiącach zauważyłeś stagnacje to po co przez cały rok tłukłeś fbw?
Wysłana -
ronie220
Skoro po kilku miesiącach zauważyłeś stagnacje to po co przez cały rok tłukłeś fbw?


Żeby nie wypaść z formy, ogólnie to ćwiczę street workouta ;p. Dopiero obciążenie ciała kamizelką dało formę do przodu. Mi tam nie spieszno, ważne że powoli coś się buduję.
Wysłana -
Ale kiedy organizm przyzwyczai się do danego schematu to nie rośniez wolniej, tylko nie rośniesz wcale.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź