SFD.pl Zdrowie i Uroda

Dodaj odpowiedź

trądzik a suplementy

Wysłana -
Witam planuje zaczac za tydzien cykl :
kreatyna mono+gainer1+carbo+witaminy+mineraly
I tu moje pytanie czy po tych suplementach moj tradzik moze sie nasilic?
Oczyiscie caly czas bede myl twarz specjalna pianka,nakladal benzacne +krem nawilzajacy i jadl zincas forte.
Czy lepiej wydac ta kase na dermatologa i leki bo mam dylemat koniec z pryszczami/odzywki i silownia

Zmieniony przez - olsen14 w dniu 2007-09-19 15:10:18

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
wie ze jest kolejny z tym samym pytaniem ale do archiwum nie zajrzy...
ja nie mam teraz czasu bawić się w wyszukiwarkę,niemniej temat był poruszany i nawet wyczerpany
Wysłana -
raczej te odzywki co wymieniłeś w odpowiednich ilościach nie powinny wpłynąć na trądzik przynajmniej ja nie zauważyłem nigdy czegos takiego u siebie a tez mam problem z trądzikiem
ale poszukaj jak napisał przedmówca
Wysłana -
kreatyna, gainer i komplex witamin moga nasilic zmiany tradzikowe
Wysłana -
tomek zapomniales dodac"poniewaz"
Byly takie teamty ale w kazdym o innych suplach najczesniej o nitro,a chyba wiesz jaka roznica jest miedzy zwyklym mono a nitrobolonem
"Czy lepiej wydac ta kase na dermatologa i leki bo mam dylemat koniec z pryszczami/odzywki i silownia "
CO wy byscie wybrali ?

Ps: tomek zdjecie w avatarze jest twoje?

Zmieniony przez - olsen14 w dniu 2007-09-19 21:37:07

Zmieniony przez - olsen14 w dniu 2007-09-19 21:38:49
Wysłana -
myc, myc i jeszcze raz myc sie !!
Wysłana -
zdjecia sa moje
pol zycia z tym gownem walczylem
co do Twojego pytania wydal bym kase na ROA/IZO i raz na zawsze z tym skonczyl

Ziemniak
wlasnie, ze nie


Zmieniony przez - tomek 82 w dniu 2007-09-19 23:14:36
Wysłana -
pewnie ze nie ziemniak tu nie chodzi o brod zewnetrzny tylko o zatykanie sie porow skory!! Kiedy taki por sie zatyka caly łuj ktory powinien byc wyprowadzany na zewnatrz najczesciej w okolicach mieszka wlosowego gromadzi sie pos skora i tak wlasnie powstaje syf !! tez mialem z tym problem :/ polecam dermatologa z grodziska wlkp. - mistrz swiata !! Ja akurat mialem zastosowana dosyc agresywna metode, bo zluszczanie skory, ale efekty ... buzia jak dupa niemowlecia
Wysłana -
ok ale chce isc do dermy juz z czyms konkretnym co chce wziasc zeby nie wyjsc na pajaca i mi przypisze byle co,co polecacie?Spytac o diferrin i davercin?

Zmieniony przez - olsen14 w dniu 2007-09-20 07:51:24
Wysłana -
davercin tabletki + davercin płyn + plyn adonis-afrodyta ,

ewentualnie z innych antybiotyków łagodniejszy dalacin T , lub np benzacne krem
Wysłana -
Adonis to tonik na bazie alkoholu wiec odpada w jego przypadku
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź