SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

testosteron enan i ghc jak to brac

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 701

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 22
Siemaneczko, Odrazu mówie że jestem zielony w tych sprawach ;P
Coś mnie wzieło żeby wjechać na 12 - 16 tygodiowy cykl ale potrzebuje nie co pomocy.
Zakupilem : Teścia nena, tamox, 2 anastazole, GHC i inne osłonki na wątrobe itp.

Co do teścia to wiem już że chce go kuć w - poniedzialek;czwartek po 250mg EW - nie wiem ile to dokładnie w ml ale dojde do tego.
pytanie jednak brzmi, kiedy i w jakich dawkach przyjmować to GHC tak żeby zadziałało jak najlepiej. No i jak by ktoś mi mógł coś podpowiedzieć też od razu o tej reszcie moich zakupów. Zaznaczam że kumpel mi to wszystko polecił a on koksi już ładnych pare lat to go posłuchałem, Tylko że nie wiem dokładnie jak to wszystko razem brać, co i kiedy.

1. WIEK: 22
2. WAGA: 86
3. WZROST: 175cm
4. WYMIARY:
-biceps:
-klatka:
-udo:
-talia:
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 4 lata -> przerwa i otyłość -> teraz od roku
6. DIETA: Jem dużo mięcha, ryb, ryżu, warzyw i owoców, nic po za tym. cyfry poniżej mam z apki 'Fitatu' ale nie wiem czy dobrze ona oblicza, wyszło mi że tyle dniowo tego pochłaniam xD
-białko: 211,63
-węglowodany: 340,33
-tłuszcz: 32,79
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 0
8. TRENING: Siłowy, Hantle, Sztangi, Bieganie, Plywanie
9. CEL CYKLU: Masa potem rzezba
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 0
11. POZIOM BF%: strzelam że około 25/30 xd
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): Tycia, otyły??
13. STAN ZDROWIA: Bardzo dobry
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB PO ROSTU OWŁOSIENIA: Raczej nie
15. PPM (podstawowa przemiana materii):
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata:
-martwy ciąg:
-przysiad:

pZDRo
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120