SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

tłuszcz na brzuchu u szczupłej osoby

Wysłana -
Przestań stresować organizm godzinami kardio i głodówkami, zacznij normalnie jeść i ćwiczyć, to jest szansa, że z czasem ten tłuszcz zejdzie.

Natomiast dam sobie rękę uciąć, że dalsze kardio i ujemny bilans kaloryczny spowodują, że zostanie. Kiedyś, w dawnych czasach, w dziale Ladies mówiło się na to "kortyzolowy brzuch" - i tu nie sugeruję badania kortyzolu i szukania sobie chorób, tylko zaprzestanie stresowania organizmu, który jest w stanie zagrożenia głodem i wielogodzinnym niskointensywnym wysiłkiem.


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2018-05-15 18:37:55
Wysłana -
Zdecydowanie właśnie tak jest i ma to sens.Tutaj trzeba solidnych treningów siłowych i dodatniego bialnsu kcal, a nie ujemnego i cardio.
Wysłana -
ok, do tego, ze to co tej pory robiłam było głupotą nie musicie mnie już przekonywać :)
Obliczyłam sobie CPM, które przy załozeniu 3 treningow dziennych wyszło mi na poziomie ok 2500 kcal - mam zrobic od razu przeskok z ok 1500- 1700 kcal na 2500?
Solidny trening siłowy - możesz rozwinąć co masz dokładnie na myśli? :)
Co do badań - mam zamiar sprawdzic poziom kortyzolu. Jakies sugestie co jeszcze? Żeby uzyskać wiarygodny obraz tego co się dzieje z orgaznizmem ale zeby z drugiej strony nie popadac w skrajności.

Za wszelkie rady i sugestie dziękuję :)
Wysłana -
Plany treningowe znajdziesz w dziale trening dla początkujących i w dziale ladies.

Zrób sobie podstawowe badania laboratoryjne w ramach profilaktyki, ale skoro nic się nie dzieje, to nie ma co szukać sobie na siłę problemów.
Wysłana -
Zrób sobie morfologie, próby wątrobowe, glukoze, lipidogram i panel tarczycowy ( wystarczy na początek ). Odnośnie tego brzucha to wcale nie masz go otłuszczonego (wymysł). W dziale LADIES nawet gdybyś miała dobrą sylwetkę to i tak się do czegoś doczepią, niemniej jednak 2500kcal na chwilę obecną będzie dla Ciebie zdecydowanie za dużo, zarówno dla Twojej psychiki jak i mikrobioty jelitowej. Podaż energii z rzędu 1800-2000 będzie na ten moment optymalnym rozwiązaniem. Cofnij się do 1 strony i dostosuj się do wskazówek dotyczących odżywiania
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź