SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

suplementacja przy długotrwałym stresie

Wysłana -
czyli teoretycznie nie powinno być problemu, ale i tak najlepiej byłoby to poprzeć badaniami
Wysłana -
zazwyczaj badanie pokaze nam stan realny, tylko aby bylo poprzedzone kilkoma dniami trzymania michy takiej jak sobie zaplanowalismy plus ewentualnej suplementacji
Wysłana -
u mnie akurat nie ma jakichkolwiek odstępstw, także z tym też na pewno problemu nie będzie i wydaje mi się, że wynik będzie miarodajny

pomijając magnez to nadmiar/niedobór jakiś pozostałych pierwiastków może mieć wpływ na objawy, które wymieniłem na początku tematu?
Wysłana -
Niedobór cynku :) jednak według mnie problem jest czysto psychologiczny, ot po prostu jesteś bardziej podatny na stres niż inni i być może dla tego występuje taka reakcja organizmu. Czasami bywa tak że mamy w swoim życiu stresujący okres który trwa 2-3 tygodnie.. później dwa miesiące spokoju i nagle zaczynają się objawy lękowe bez uzasadnienia, bardzo rzadko takie reakcje wychodzą od razu po stresującym okresie. Kup dobrej jakości witaminy, dorzuć witamine d3+k2, magnez, ashwagandhe i do przodu :) Jeżeli chcesz coś co faktycznie działa na układ nerwowy i go uspokaja, to cholina+inozytol, choliny tak 1,5-2g dziennie inozytolu 1-6g rozbity na porcje.
Wysłana -
dzięki za podpowiedź natomiast nie chcę dodawać nie wiadomo jak wiele suplementów na raz, póki co zobaczymy czy ashwa sama w sobie coś pomoże, jeśli nie - będę myślał dalej
aczkolwiek tak jak piszesz, jest to sprawa mocno indywidualna i rzeczywiscie może jestem dużo bardziej podatny na stres
Wysłana -
Powinno pomóc, adaptogenty zresztą działają tak że doprowadzają organizm i hormony do homeostazy i ich działanie głównie odczuwają osoby które mają problemy z takimi objawami jak lęk, bezsenność itd. Im gorzej się czujesz tym powinien lepiej zadziałać.
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź