SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

suple na sen

Wysłana -
czesc. po 15 latach doszedlem do decyzji, ze czas skonczyc z nalogiem, jakim jest palenie trawska. przez okolo pierwszy tydzien wiaze sie to z calkowita bezsennoscia i chcialem jakkolwiek sie wspomoc w tej kwestii. nie oczekuje ze jakis suplement zamknie mi oczy i odprowadzi w kraine snu, ale jesli moglby choc troche mnie tam zblizyc do tego snu do byloby spoko. mam niby dojscie do kazdego leku z apteki (kochany wuju lekarz, ktory pisze swojemu bratankowi wszystko) ale nie chce wpasc z deszczu pod rynne, ze teraz bez skuna nie zasne, a pozniej bez tabletki. stad pomyslalem o wsparciu suplementacyjnym. wiem o gabie melatoninie, 5htp. cos jeszcze polecacie? jak to razem polaczyc i w jakich dawkach na poczatek a jakie dawki docelowe? z gory dzieki za pomoc.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Poczytaj o higienie snu .Postaraj się najpierw poszukać rozwiązań całkowicie naturalnych
Wysłana -
higiena snu nie ma tu nic do rzeczy. chyba nie zdajesz sobie sprawy po tylu latach palenia jak to dziala nie ma stanu najarania = nie ma snu. ostatnio bylem na wyjezdzie 4 dniowym bez mozliwosci wziecia ze soba, badz zalatwienia na miejscu i przez 4 dni przespalem lacznie 5h, tak, 5h! to norma u osob w nalogu zwiazanym z thc. szukam dla siebie lekkiego wsparcia z zewn. nie zakladam ze taka gaba czy melatonina polozy mnie do spania, ale niech chociaz w kilku % pomoze zasnac.
Wysłana -
doskonale wiem o czym mowisz. sam ten etap w zyciu przerabialem. potrzebowalem 7 nocy by 8 dnia zasnac normalnie. bralem melatonine i gabe ale nic to nie dawalo. nie licz na to ze suple wprowadza Cie w stan podobny do thc ze bez problemu pojdziesz spac. to inny kaliber. wydaje mi sie ze jedynym sposobem bedzie zacisnac zeby, przemeczyc sie kilka nocy i po okolo tygodniu wszystko wroci do normy.

ps. palilem ponad 12 lat, dzien w dzien, wiec doskonale wiem gdzie jestes
Wysłana -
dzieki za szczera odp. tak jak pisalem wyzej nie oczekuje ze suple poloza mnie spac, ale chociaz jakies minimalne wsparcie w tyn temacie. poleccie cos i dawki
Wysłana -
2-5 mg melatoniny na początek, jeśli chodzi o zaśnięcie .
Wysłana -
1-3mg powinny dac efekty. Czasami bywa tak, że 5mg bardziej utrudnia niż pomaga.
Wysłana -
ok. zaczne sobie w pierwszy dzien od 1mg, bo w sumie nigdy nie mialem z tym do czynienia. cos do tego dorzucic jeszcze dla spotengowania efektu?

acha, i powiedzcie mi, czy ta melatonina potrzebuje jakis specjalnych warunkow do lepszego dzialania? nie wiem, co moge miec na mysli, np. jakas porcja wegli do melatoniny, albo ogolnie z posilkiem, czy raczej na pusty zoladek, czy moze z wiekszym dodatkiem tluszczy? czy nie ma to kompletnie znaczenia?


Zmieniony przez - ashwagandaaa w dniu 7/23/2018 5:32:05 AM
Wysłana -
na mnie melatonina najlepiej dziala na pusty zoladek choc raczej to bedzie obojetne sprawdz na sobie :)
Wysłana -
nie potrzebuje nic, sama melatonina starczy.
Wysłana -
Mati14.4
na mnie melatonina najlepiej dziala na pusty zoladek choc raczej to bedzie obojetne sprawdz na sobie :)


no na pusty zoladek to bedzie raczej ciezko ja zarzucic bo zawsze te ok. 30min przed snem wleci ostatni posilek.

dzieki wszystkim za odpowiedzi. czas teraz zamowic melke i wytrwac w postanowieniu!!
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź