SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

statyczne zatrzymanie oddechu

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2127

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 22 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 221
Witam, jestem amatorem nurkowania bezsprzętowego, właściwie to jeszcze nie zajmuję się tym sportem na poważnie, trenuje jedynie w domu bezdechy. Pytanie moje kieruje do osób trochę obeznanych w temacie freedivingu.
Czy trening zatrzymania oddechu nie przeprowadzony w basenie tylko w domu bez dobrych warunków, czyli miska, bądź umywalka w ogóle ma sens? oraz Czy zwiększenie masy mięśniowej i poprawa kondycji fizycznej wpłynie pozytywnie na rezultaty w statyce?
Nie wiem co o tym myśleć, ale ostatnio po stosowaniu diety, mającej na celu ubytek tkanki tłuszczowej z brzucha moje wyniki się pogorszyły-
wcześniej robiłem próby na ponad 2 minuty, a teraz mam problem z dojściem do 1:30.
Help!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 14676 Napisanych postów 53181 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 400650
Obawiam się, że im większa masa mięśniowa tym więcej tlenu może potrzebować
Na pewno poprawienie wydloności tlenowej powinno pomóc

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Prowadzenie, plany treningowe, plany żywieniowe: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 22 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 221