SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

starting strength przysiady

Wysłana -
Witam, od jakiegoś czasu trenuje programem starting strength, przysiady mam 3x w tygodniu. Od niedawna zauważyłem iż gdy robię przysiad i wstaje to podczas wyprostowania nóg odczuwam lekki ból w wewnętrznej stronie ud ( przywodziciel ),czy uważacie iż powinienem zrobić przerwe w treningach przysiadów, czy może solidniej się rozciągać przed treningiem? Rozstaw stóp to około 60 cm przy przysiadzie
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Witaj,
ciężko tak powiedzieć co jest przyczyną bólu. Czy przeciążenie czy błędy w technice.
Wysłana -
Nic innego mnie nie boli, może być tak jak mówisz że przeciążenie bo zwiększam ciężar co trening ale nie jestem pewien, zobaczę przy następnym treningu rozciągnę się lepiej
Wysłana -
Zrób sobie odpoczynek jakiś, moze coś naciągnąłeś sobie.
Wysłana -
jaki charakter ma bol, czy jest silny?
Wysłana -
Przyczyn może być multum. Możliwe, że przeciążyłeś ten rejon.
Wysłana -
Ból nie jest silny ale lekko też go czuję na następny dzień,coś takiego można porównać jakbym ścięgno jakieś lekko naciągnął ( to tak jakby ktoś chciał na siłę zrobić szpagat nic prędzej nie ćwicząc), mogę zrobić przerwę w przysiadach może tydzień i zobaczymy, następnie zacznę trening od solidniejszego rozciągnięcia
Wysłana -
jak jets to lekki dyskomfort to zjamij sie przede wszystkim rozluznieniem miensi w obrebie przywodzicieli, jak i tylnej tasmy miensi ud.

przerwa niekoniecznie bedzie potrzebna, jednak jak czujesz ze chcesz odpoczac to ok
Wysłana -
To sie czesto zdarza. Warto popracować nad mobilnościa przywodzicieli.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź