SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

sprzęt treningowy: RĘKAWICE BOKSERSKIE - pytania tylko tutaj !

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 470463

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 232
I o to mi chodziło, dzięki za rzeczowy komentarz! Zamówię je
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 399
Widzę że pomagacie wszystkie i liczę i że i mnie pomożecie :) Zaczynam dopiero przygodę z boksem i muszę kupić jakieś rękawice. Mam 53 kg 163 cm. Mam jakieś tam 2 typy ale nie znam się i szukam kogoś kto mi rzeczowo podpowie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 399
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 399
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 103 Wiek 41 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 975
Sugeruję korzystać z opcji edycji posta zamiast pisania nowego. Co do rękawic Bushido to jak najbardziej ok, z Evolution nie miałem styczności więc niech się wypowie ktoś kto miał
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 62
Pora kupić nowe rękawice, moje everlasty wyglądają jakby ktoś do nich strzelał, wyświetliła mi się ostatnio reklama firmy Dragon - ktoś korzysta?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 232
Ostatnio miałem spory problem z wyborem rękawic, w końcu kupiłem te z Bushido tak jak wyżej pisali, tylko takie: https://bushido-sport.pl/product-pol-119-REKAWICE-SPARINGOWE-DO-MMA-KRAV-MAGA-SKORA-ARM-2009-M.html