SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

skolioza-zrotowana miednica a ćwiczenia na siłce

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3590

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 1063 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18087
witam, ćwiczę na siłowni od 2 lat z przerwami. Mam skoliozę 24* i rotację miednicy, która się pogorszyła od tych 2 lat . Nie wiem co miało na to wpływ siłka, czy brak ćwiczeń od mojego fizjo.

Czy zna ktoś bardzo dobrego fizjo który moze mi powiedzieć co mogę robić na siłowni a co nie? czy przysiady i MC źle wpływają na stan mojego kręgosłupa?

MOja fizjo powiedziała: po co ćwiczysz na siłowni i dowalasz ciężar? ,,
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2111 Napisanych postów 49893 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 492546
W jednym i drugim sporo świetnych terapeutów , wysłałem namiary na kilku w obu miastach w wiadomości prywatnej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 10 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 708
Jak masz zrotowana miednicę i skoliozę to najpierw zabiegi u fizjo żeby ten stan rzeczy jak najbardziej poprawić. Co do przysiadu i martwego to w tym przypadku nie są zalecane a w szczególności z dużym obciążeniem bo w większości będziesz przenosił siłę na mocniejszą stronę.Co do alternatyw to wybierz np martwy na prostych ze sztangielkami i mniejszym obciążeniem, ćwicz przed lustrem i kontroluj ruch.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 1063 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18087