SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

rzucenie palenia - mój blog...

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 66621

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 5807 Wiek 49 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 40905
No tak... zastanawiałem się gdzie dać ten temat i w zasadzie wydaje mi się, że będzie to najlepsze miejsce...
otóż wczoraj wieczorem postanowiłem... hmm... po raz pewnie setny albo i tysięczny rzucić palenie tego cholerstwa raz na zawsze...
celowo wybrałem dzisiejszy dzień... albowiem dziś kończę 32 lata...
i uważam, ze jest to najlepszy czas na taki krok... najlepszy?? hmm... ostateczny...
palę od hmm... coś koło 14 lat... z przerwami... czasami długimi... jak np. w czasie gdy trenowałem kolarstwo górskie...
kulturystyka akurat nie jest takim sportem który w jakiś szczególny sposób jest w stanie zmotywować mnie do rzucenia...
trenuję ją od wielu wielu lat i nie przeszkadzało mi to palić...
ale zdarzały mi się również okresy palenia po 1-1,5 paczki dziennie i to czerwonych marlboro...
ale dosyć...
dziś wyrzuciłem z rana napoczętą i niedokończoną paczkę fajek i zaczynam drogę przez mękę...
mam nadzieję, że będzie to wreszcie ten zryw kiedy uda mi się to rzucic...
a powiem szczerze, że im dłużej pali się to świństwo tym trudniej przychodzi do głowy myśl o rzuceniu...
to uzależnia jak diabli...
będe tu sobie pisał moje codzienne spostrzeżenia... odczucia...
Pozdrawiam i trzymajcie za mnie kciuki...
1

Willhelm

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 0
witam wszystkich,

ja do WILLHELM: