SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

rzeczywisty koszt suplementów

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7296

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2561 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 14340
witaj lucek.
a co wg ciebie w takiej lini sie znajduje???????????//
aminokwasy badż inne tabletki produkowane sa na tabletkarkach (oczywiscie znaczenie ma tu sprzet)a uwierz mi ze jesli chodzi o sprzet to w olimpie robi pierwsza liga.Sonbaty moze równierz sie wypowiedziec na ten temat poniewarz niedawno odwiedził w czechach firme odzywkową.
lucek?-chyba nie jestes z tych którzy twierdza iz dlługosc ma znaczenie:)
pozdro.
bigger

biger

bigger tm

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
nie znam się na produkcji mówię tylko co słyszałem. Akurat konkretnie do Olimpu specjalnie nic nie mam. Mają baaardzo przyzwoite HMB (aż byłem zaskoczony) Używam głównie odżywek firm amerykańskich ale i tak uważam, że porównywanie Olimpu np z Megabolem to wielka obraza (dla Olimpu Oczywiście)

lucek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 52 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 94174
Oj Bigger, Bigger i jak Ci tu wierzyć. Najpierw stanowczo wypierałeś się jakichkolwiek związków z Olimpem, teraz twierdzisz że szef Olimpa to Twój kumpel i zwiedzasz sobie wielokrotnie zakłady, masz dostęp do badań itp. Pewno niedługo przypomnisz sobie że właściwie masz tam jakieś drobne udziały a na końcu że chyba masz rozdwojenie jaźni i że ten właściciciel i Ty to ta sama osoba