sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

Dodaj odpowiedź

rozklad treningow - pomoc

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć M
Wiek 31
Waga 75
Wzrost 175
Zdjęcia sylwetki (przód, bok i tył w pozycji naturalnej) brak
Doświadczenie sportowe (wymień wszystkie uprawiane sporty od - do) silownia od 5 lat/ CF od 5 miesiecy
Dostęp do sprzętu silownia/box
Cel treningowy Większa sprawność i poprawa sylwetki - zwiększyć masę mieśniową.
Dieta (przedstaw zrzut z potreningu.pl) zawsze, CC
Stosowanie suplementy (wcześniej, aktualnie) białko do uzupełnienia w diecie/ czasem kreatyna
Problemy zdrowotne, przeciwwskazania medyczne, kontuzje (opis) brak
Ograniczenia żywieniowe ze względu na zdrowie brak
Dotychczasowa aktywność treningowa (rodzaj, czas, program treningowy) CF, silownia split
Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach: martwy ciąg, przysiad, wyciskanie leżąc, wyciskanie stojąc, wiosłowanie sztangą, podciąganie na drążku (ilość): MC: 5x150 kg, przsiad 5x 110 kg, drazek nachwyt- 8 x +20 kg
Wysłana -
Witam,

miałbym prośbę do bardziej doświadczonych użytkowników o pomoc w ulożeniu rozkładu treningów - połączenie siłowni i crossfitu (ewentulanie spinning i bieganie)

Jeśli są jakieś gotowe tematy, których nie zauwazyłem to poprosiłbym o link. Nie chodzi o poszczególne ćwiczenia, ale o sam rozkład i rodzaj treningu. Czy w połączeniu z crossfitem robić split/fbw/obwody, push/pull? jakiś inny? najlepiej duża intensywność.

Obecnie było to tak (split):
pon: plecy + spinning
wt: CF
sr: klatka
czw: CF
pt: CF
sob: nogi
nie: wolne

Bardziej zależy mi obecnie na CF, bardzo mi się spodobał ten rodzaj treningu, ale nie chce rezygnować z ćwiczeń czysto siłowych, mam też wrażenie, że bardzo mocno ćwicze nogi - w kazdym WODzie zawsze je mam. Moge zmienic ewentulanie układ na 4-5x CF, 2-3 x silownia, moge dorzucić spinning w pn, sr, pt. Nie moge sie zdecydowac na jedno.

Moj cel: Większa sprawność i poprawa sylwetki - zwiększyć masę mieśniową.
Wiek: 31
Wzrost: 175
Waga: 75
BF: około 10%
Staż: 5 lat siłownia, 5 miesięcy CF
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Witaj

Jak dla mnie to za dużo. 6 treningów pod rząd mocno obciąży układ mięśniowy i nerwowy.
Jeśli uprzesz się na 3 treningi CF to niestety nie widzę miejsca na trzy treningi siłowe.
Dwa to będzie maksimum. Także podział push/pull lub góra/dół ciała byłby najlepszą opcją.

Pozdrawiam.
Wysłana -
Ja bym robil przed crossfitem cwiczenia silowe.
Poniedzialek
Przysiad tylny lub przedni 5Rm / 3rm /2rm
Wykroki lub bulgarski przysiad 4 x 6-8
Wtorek
Wyciskanie zolnierskie lub push press 5rm / 3rm / 2rm
Wyciskanie hantli siedzac lub inne cwiczenie na barki 4 x 6-8
Czwartek
Martwy ciag lub good morning5rm /3rm / 2rm
Back extension lub podciaganie lub wioslo 4 x 6-8
Piatek
Wyciskanie lezac lub wasko 5rm / 3rm / 2 rm
Dipsy lub francuskie 4x 6-8
Wysłana -
Dzieki wielkie za pomoc.
W takim razie pójde teraz w push/pull 2 x tydzien + 3 x CF.

Od stycznia zmieniam silownie i bede miec obie rzeczy w jednym miejscu, wtedy sprobuje cwiczyc w ten sposob, najpierw silowo a potem WOD. Bardzo mi się ten plan spodobał, przetestuje.

Pozdrawiam.
Wysłana -
Dostarczaj odpowiedniej ilości kcal i powinno być ok.
Wysłana -
https://www.t-nation.com/training/how-i-added-100-pounds-to-my-deadlift-in-2-weeks to z tego arta jest.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź