SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

rok po rekonstrukcji ACL

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 33332

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 182 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 371
Witam,
jestem fizjoterapeutą po szkole licencjackiej. Obecnie studiuję na Uniwersytecie Rzeszowskim - studia uzupełniające magisterskie.

Piszę pracę magisterską na temat:
"Rekonstrukcja więzadła krzyżowego przedniego - ocena wyników leczenia pooperacyjnego."

Szukam osób, które przebyły taką operację minimum 1,5 - 2 lata wcześniej (czym więcej lat od operacji, tym lepiej), w celu wypełnienia internetowej ankiety. Czas jaki jest potrzebny do wypełnienia ankiety to kilka minut, pytań 8. Wynik ankiety od razu - wystarczy podliczyć zdobyte punkty.

Wyniki ankiety będą przydatne jako jeden podrozdział pracy mgr, jeżeli będzie duża liczba osób - z pewnością będą ciekawe.
Bardzo proszę o pomoc.
Z góry dziękuję.

Chętnie pomogę radą, jeżeli tylko będę miał dostatecznie dużo wiedzy.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 17
Taka operacja - rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego..
jest dopiero przede mną..
Tylko że ja będę miała operację z pieniędzy NFZ
Czy mógłby mi ktos powiedzieć ile kosztuje taka operacja prywatnie..
???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 1264 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16210
ok 5-6 tys

ktoś inny może nas uczyć i wskazywać nam drogę ale pracę musimy wykonać sami

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 17
Omg...:/
A czy ktoś miał operacje na fundusz???
jeśli tak to ile czasu na nią czekał?????

bo sa ogromne kolejki..:(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 1264 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16210