sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Dodaj odpowiedź

redukcja-pomocy

Wysłana -
Cześć.
Otóż jestem dziewczyną, mam dopiero 16lat. W styczniu ubiegłego roku zaczęłam ćwiczyć (miałam normalną sylwetkę - nie byłam otyła ani szczupła). No i jadłam po 1500kcal, 5 razy w tygodniu biegałam i przy wzroście 164 z 50kg zrobiło się 41. Pod koniec wakacji postanowiłam przytyć bo nie mogłam na siebie patrzeć. W lutym tego roku doszłam do 56kg co w sumie mnie cieszy, ale wiadomo mam tkankę tłuszczową (nie jakoś dużo) a chciałabym wyrzeźbić i wyszczuplić ciało - nie mówię, że szybko - mam czas. Tylko jak? Od lutego ćwiczę, dodaję tabaty i nic.. Teraz zmieniam trening z 5 razy w tygodniu na 4.
pon - dół, wt-góra, śr-rest, czwartek-dół, sobota-góra + tabata po 15-20min. Od lutego w sumie mieszkam cardio z siłowymi i waga stoi pomimo, że zniżyłam kalorie do 1700 przy rozkładzie B 24% T 40% W 36%, śniadania jem BT, nawyki wszystkie wprowadziłam już rok temu to czemu to wszystko stoi? A tak w ogóle może ktoś mógłby podpowiedzieć czy dobrze rozłożyłam trening, kalorie i makro?
Dziękuję za każdą odpowiedź.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
rozpisz caly trening dokladnie, bo musimy znac jego objetosc i rodzaje cwiczen, aby moc ocenic wszystko.
wtedy mozna bedzie stwierdzic tez czy dobor kaloryczny jest odpowiedni
Wysłana -
możesz też pokazać swoje odzywianie
Wysłana -
Rozkład już napisałam, byłam zarówno na niskich jak i wysokich węglach. Jeżeli chodzi o posiłki to jest ich 5.
Rano jem bt (jajecznica, boczek,warzywa)
Drugie śniadanie to zazwyczaj omlet (wiórki kokosowe, jajka, odżywka i 40g płatków owsianych/jaglanych)
Obiad to wiadomo 40g ryżu/kaszy/makaronu + ponad 100g jakiegoś mięsa+warzywa
Kolacja to posiłek po treningowy, czyli prawie same węglowodany
Owoców staram się jak najmniej na jakiś czas.


Zmieniony przez - Deciisiive w dniu 2017-06-12 17:22:05
Wysłana -
Jeśli chodzi o mój trening to jest to trening w większości wykonany z masą swojego ciała+tabata (15-20min), w treningu nóg uwzględniam lekki ciężar, ponieważ jeszcze przez kilka miesięcy mam z większym nie wykonywać.
Wysłana -
ja bym postawil na trening silowy z obciazeniem + aero/tabata
do tego mozna troche pozmieniac makro jak wszystko stoi w miejscu od dłuższego czasu
ile gramowo spozywasz b/w/t?
Wysłana -
No jak mam 164cm, 56-57kg (chociaż wiadomo, że trochę mięśnie ważą). To niby wychodzi kaloryka 2200kcal już zniżyłam do 1800kcal, teraz nie wiem czy słusznie, ale podwyższyłam do 1900kcal i mam 114g białka, 84g tłuszczów, 171g węgli.
Wysłana -
Pokażd na zdjęciu jak to aktualnie wygląda i w którym kierunku trzeba iść.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź