SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

redukcja?

Wysłana -
Cześć. Chciałem zrzucić parę zbędnych kilogramów i nieco poprawić swoją sylwetkę (nie chciałbym wyglądać jak góra mięśni). Chciałbym prowadzić treningi 3 razy w tygodniu ale kompletnie nie wiem jak i od czego zacząć. Pół roku temu chodziłem przez 2 miesiące na siłownie ale wykonywałem tam jedynie proste cwiczenia na urządzeniach np. na bieżni czy z hantelkami. Będe ograniczał przyswajane kalorię. Czy mógłby mi ktoś rozpisać jakiś trening? Najlepiej ze szczegółami, jestem totalnie zielony w tej dziedzinie :/

Waga : 82kg

Wzrost : 176,5cm

Cel treningowy : zrzucić pare kilo i poprawić sylwetkę

Staż treningowy na siłowni : 2 miesiące w wakacje 2017

Uprawiane inne sporty : -

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : silownia

Dieta : po prostu ograniczenie spozywanych kalorii

Przeciwskazania medyczne : -

Zażywane suplementy : -

Ostatnio przerabiany plan: -

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nie mam pojęcia

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zastosuj zwykłe FBW, które znajdziesz w temacie PIERWSZY ROK TRENINGÓW.

Jednak kluczowa w okresie odchudzania jest prawidłowa dieta. Dobrze jakbyś jednak obliczył swoje zapotrzebowanie kaloryczne i jadł odpowiedią ilość.
Wysłana -
ronie220
Zastosuj zwykłe FBW, które znajdziesz w temacie PIERWSZY ROK TRENINGÓW.

Jednak kluczowa w okresie odchudzania jest prawidłowa dieta. Dobrze jakbyś jednak obliczył swoje zapotrzebowanie kaloryczne i jadł odpowiedią ilość.

Obliczyłem juz moje zapotrzebowanie na kalorie, gdzieś tutaj na forum wyczytalem, ze powinienem zmniejszyc kalorie o 15-20%, tak?
Wysłana -
Odejmij 200-300kcal na start i obserwuj czy waga/obwód pasa będą spadać. Pomoga w tym cotygodniowe pomiary na czczo.
Wysłana -
ronie220