SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Dodaj odpowiedź

redukcja

Wysłana -
ANKIETA
Zdjęcie sylwetki (mile widziane):
Wiek : 20
Waga : 86,7
Wzrost : 193
Staż treningowy: w sumie niemal rok
Obwód pasa : 89
Obwód klaty:
Obwód uda:
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): 3 razy w tygoniu aeroby po 1 godzinę biegu
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) :
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, bieg
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : WPC, BCAA
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t:
Wrażliwość na stymulanty:
Możliwosci finansowe:
Cel/problem/opis:
Witam, ponad miesiąc temu rozpocząłem redukcję, wg mnie efekty nie są za dobre ale chcę wam to zostawić do oceny i ew podpowiedzi co mógł bym zmienić. Pod spotem umieszczę to jak zmieniała się waga i obwód pasa od kiedy zacząłem redukcję. Dodam że diete i uczęszczanie na siłownię rozpocząłem 2/3 tygodnie wcześniej aby przyzwyczaić mięśnie bo wracam po dłuższej przerwie.



wstawiam również zdjęcia dla porównania, różnica jest żadna lub minimalna że aż trzeba wyjaśnić że zdj po lewej jest z początku redukcji po prawej stan obecny.











P.S. Co do mojego zapotrzebowania kcal to sam ustaliłem metodą prób i błędów ile wynosi i wynosi ono ok 3000/3100kcal









Zmieniony przez - Celtic w dniu 2017-05-29 14:54:35

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
wrzuc odzywianie do sprawdzenia
http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html 
Wysłana -
dodam jeszcze że zdjęcia i pomiary oczywiście robione na czczo





Zmieniony przez - Celtic w dniu 2017-05-29 17:43:13
Wysłana -
dieta nie wyglada zle
jeśli kiepsko idzie obecnie mozna pomysleć obniżeniu ilości węgli i podbiciu kaloryczności tłuszczami
ewentualnie rotacja węglowodanami w dt/dnt
Wysłana -
Spróbuję jeszcze ten tydzień z 2700kcal, zobaczę ile waga spadnie i obwód brzucha, jak będzie dalej słabo lub też bez zmian to obetnę węgle i podniosę tłuszcze jak mówisz a jak to nie pomoże to utnę kcal do 2600, potem jak nadal nie będzie efektu to do 2500. Może to pomoże.
Kiedyś jak zaczynałem z dietą to jadłem ok 2350kcal i zrzuciłem w 2 lub 3 tyg 4kg (ważyłem wtedy 83 a po zrzuceniu 79), biegając 3 razy w tyg po 1 h.
Moim celem jest głównie to aby pozbyć się fałd na brzuchu i po wakacjach zacząć robić wreszcie masę mięśniową bo do tej pory moje diety to była redukcja.


Zmieniony przez - Celtic w dniu 2017-05-29 20:31:02
Wysłana -
z okolic dolnych brzucha niestety schodzi mocno opornie zawszer
Wysłana -
Można też pomyśleć o zwiększeniu aktywności
Wysłana -
3x w tyg trenujesz silowo + 3x godzinny bieg?
Wysłana -
Remik7
z okolic dolnych brzucha niestety schodzi mocno opornie zawszer


dokładnie i często trzeba sporo nad nim popracować w tej końcowej fazie
Wysłana -
Remik7
3x w tyg trenujesz silowo + 3x godzinny bieg?


zgadza się, tylko że to nie jest w te same dni, w sensie nie robię tak że trening siłowy a po nim aeroby tylko np. poniedziałek siłownia, wtorek bieg, sroda siłownia itd.


Zmieniony przez - Celtic w dniu 2017-05-30 22:31:42
Wysłana -
Bardzo dobry układ, wychodzi że praktycznie codziennie trening a między siłowymi wychodzi odpowiednia przerwa
Strona 1 z 5
Dodaj odpowiedź