SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

redukcja

Wysłana -
Witam,
przymierzam się do redukcji, chciałbym rozwiać kilka swoich atpliwości ipodpytać o rady.

Podstaowe dane
wiek: 22
wzrost: 170
waga: 74/75
staż: 2.5
bf: 21% (około)
pas: 89

z moich wyliczeń wychodzi, że muszę spożywać 2700kcal na redukcji, rozkładając makro według wskazóweg

białko: 2g/kg - 600g
tłuszcze: 1g/kg - 670g
węgle: tu jest problem: 5g/kg - 1430g (imo za dużo coś tych węgli, a jak zmniejsze to się kcal nie będzie zgadzało, proszę o poradę)

plan: split 3x
czy w dni nietreningowe powinno być mniej kcal?
czy nie lepiej ułożyć dietę low carb, niestety endo na bank :p
Pozdrawiam :)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Możesz dać więcej tłuszczy Ok 1,5 g wtedy będziesz miał mniej weglowodanow . Na początek stosuj taka sama kalorycznosc w DT i DNT
Wysłana -
Podsyłam dietę na jeden dzień. Nie umiałem jej inaczej wrzucić :x
Czy od razu wystartować z aerobami 3x30?
Po ile kalorii obcinać i z czego?

flex1976 zajmujesz się może prowadzeniem, doradzaniem online? Oczywiście odpłatnie? Mam niestety słabe doświadczenia z dietami, może pech, może brak umiejętności, ciężko stwierdzić, niemniej jednak potrafię trzymać rygor, a zdecydowanie "lepiej" gdy ktoś mógłby osobiście poprowadzić :)

Pozdrawiam ;)











Zmieniony przez - anon95 w dniu 2017-12-13 19:20:36
Wysłana -
Nie prowadzę już osób on line , jedynie na żywo
Wysłana -
No trudno :) niemniej jednak proszę o ocenę diety i jeżeli można o odpowiedzi na pytania które zadałem powyżej :) oczywiście warzywa do każdego posiłku nie licząc pierwszego xd kolejna sprawa fbwx3 czy raczej splitx3?
Wysłana -
Wygląda to dość dobrze. Wklej jednak kilka innych dni. Zobaczymy jak wygląda urozmaicenie. Obojętnie, który trening. Jak jestes początkującym, to może być fbw.
Wysłana -
FBW trening z wolnymi ciężarami , ćwiczenia wielostawowe.
Dieta wyglada Ok .
Musisz jednak pamiętać o zmianie źródeł makroskladnikow , żeby dieta nie była monotonna .
http://potreningu.pl/articles/914/dlaczego-dieta-powinna-byc-urozmaicona 
Wysłana -
Śniadanie i kolacje chciałbym mieć szczerze mówiąc taką samą, najłatwiej i najszybciej zrobić. Reszta, nie należę do osób kreatywnych, ale na pewno będę zmieniał rodzaje białka i węgli w posiłkach, byleby się makro zgadzało w posiłkach, nie chce też sztywno trzymać jednego dnia tak, więc raczej będzie to schemat makro jakby będę chciał utrzymać w danych posiłku.

Rozumiem, że wliczać każde makro niezależnie od pochodzenia? (makaron, niby węgle, a znalazło się 15g białka)
Czy wystartować od 30x3 aeroby, czy pierwsze 2 tygodnie sama dieta?







Wysłana -
Witaj,
Startuj z dietą i treningiem na raz, w diecie uwzględnij ryby jak śledź czy makrela. Następnym razem dietę wrzucaj tak: http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html  wtedy nie trzeba nic liczyć ponieważ mamy podliczone kalorie etc. Co do treningu zacznij robić : http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html .
Pozdrawiam
Wysłana -
Oczywiście. Wliczać należy wszystko. Ewentualnie warzywa (z wyjątkiem ziemniaków i strączkowych) możesz pominąć w sensie wliczania. Jednak w rozpisce warto zaznaczyć jakie jadasz.
Wysłana -
Trening oczywiście, chodziło mi o to czy ie razu startować z aerobami?
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź