SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

redukcja/recomp/masówka cele kryniu78

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4935

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 139 Wiek 45 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 9057
Witam chciałbym wkleić swój trening do oceny.
Mam 35 lat trenuję od około 6miesięcy, moja waga początkowo to 82 kg po zastosowaniu diety CKD spadła do 72 lecz troszkę mocno poleciało z obwodów, w końcu początkujący jestem . Następnie (gdy znalazłem forum potreningu) przyszedł czas na masę i dobiłem do 80 kg zwiększając swoje obwody , lecz i troszkę fatu wpadło głównie z nie wyczucia jeszcze organizmu i diety jaka na mnie działa najlepiej i treningu który to pojąłem mniej więcej dopiero pod koniec cyklu. Duzo tego nie ma ale jednak . Teraz mam na celu zredukować obwód pasa i zrobić to z głową i Waszą pomocą, gdyż od dłuższego czasu obserwuję Wasze zmagania na forum i bardzo mi się podoba hehehe.

Po trzy tygodniowym urlopie od pracy i treningów wróciłem na siłkę i ćwiczyłem ogólne FBW teraz chcę zacząć z partią dwa razy w tygodniu aż mój pas nie zrobi się mniejszy takim oto planem :

Zestaw A

Przysiady tylne rampa 10p
Wiosłowanie sztangą nachwytem rampa 10p
Wyciskanie sztangielek ławka prosta 10p
Military press rampa 10p
Wyciskanie wąsko sztangi rampa 12p
Uginanie stojąc z łamaną sztangą rampa 12p zamiennie z młotami

Zestaw B

Przysiady tylny rampa 10p
Martwy ciąg klasyczny rampa 10p
Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim rampa10p
Wyciskanie sztangielek siedząc rampa10p
California press rampa 12p
Uginanie sztangi na molitewniku rampa 12p zamiennie z uginanie ramion z suplikacją

1 tydzień A-B-A
2 tydzień B-A-B

do tego aeroby w DT po siłowni 20 minut trucht 8,5km/godz i stopniowo będę zwiększał czas ich trwania w razie słabych rezultatów

Dodatkowo po kilku treningach będą szły regresy, ponieważ moje mięśnie dobrze reagują na ten rodzaj bodźca.