SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

redukcja, dieta+ plan treningowy ( ułożone przez dietetyka i trenerkę)- WĄTPLIWOŚCI

Wysłana -
Witajcie,
4 maja byłam u dietetyka + trenera. Właśnie kończę 3 tydzień redukcji. Dziś podczas treningu podszedł do mnie chłopak ( kulturysta) i patrząc na mój plan złapał się za głowę... Przeprowadził ze mną wstępny wywiad i.... wg niego mam źle ułożoną zarówno dietę jak i plan treningowy!

Ćwiczy mi się dobrze, dieta mi smakuje, ale po dwóch tygodniach i ważeniu waga stoi ale:

POMIARY 04-05
( tanita)
Masa ciała: 62,6
% tłuszczu: 26,4
Masa beztłuszczowa : 43,7
zawartość wody: 54,5

niestety popełniłam błąd i nie zanotowałam obwodów!!

POMIARY 19-05
Masa ciała: bez zmian
% tłuszczu: 25,4
Masa beztłuszczowa : 44,3
zawartość wody: 55,2

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Daquamarine
WIEK: 29
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 3 tygodnie

Pomiary 22-5:
łydka 37
udo: 59
biodra: 98
pas: 85
talia: 67
cyc: 81
biceps: 28,5

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
- redukcja cellulitu oraz oponki ( tłuszcz mi się właśnie tutaj odkłada i mam fałdkę tzw. od siedzenia :) ), następnie rzeźba całego ciała. zejście do ok. 20% fatu.

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie ( mam odzywki białkowe FA)
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
3 lata temu dieta 1600kcla z vitalii + ćwiczenia z Jilian Michales/ Fitness Blender. efekt był! z 63 kg zjechałam na 56kg i ładnie wyrzeźbiłam ciało.

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl?
wrzucam dziś tydzień 3( obecny):

PONIEDZIAŁEK:
ŚNIADANIE 354 kcal/ B: 11,2/ T:13,1/ W: 43,3
II ŚNIADANIE 197,4 kcal/ B: 2,1 / T:1,1/ W:44,3
LUNCHBOX 420 kcal/ B: 51,2/ T: 11,3/ W: 26,6
OBIAD: 433kcla/ B:21,1/ T: 10,4/ W: 64,5
KOLACJA: 178kcal/ B:11/ T:7,6/ W: 15,1
TOTAL: jest podany na zdjęciu

WTOREK:
ŚNIADANIE 354 kcal/ B: 11,2/ T:13,1/ W: 43,3
II ŚNIADANIE: 237 / B: 5,2/ T: 1,5/ W: 50
LUNCHBOX 494/ B:27,3/ T: 24,2/ W: 41,1
OBIAD: OBIAD: 433 / B:21,1/ T: 10,4/ W: 64,5
KOLACJA: 72/ b:3,5/ t:2,6? W: 8,8

ŚRODA:
ŚNIADANIE: 409/ B:19/ 16,9/ W: 40,2
II ŚNIADANIE: 328/ B:5,7/ T: 11,4/ w:53,1
LUNCHBOX: 272 / b:13,7/ T: 18/ W: 14
OBIAD: 447/ B: 50,2/ T: 11,9/ W: 34
KOLACJA: 105/ B:2/ T:0,9/ W: 22

CZWARTEK: ( zamieniłam lunch z 2 śniadaniem)
ŚNIADANIE: 464/ B:39,2/ T: 5/ W: 73,3
II ŚNIADANIE: 78/ B:1,7/ T: 0,3/ w:17
LUNCHBOX: 474 / b:19,2/ T: 27,2/ W: 38
OBIAD: 447/ B: 50,2/ T: 11,9/ W: 34
KOLACJA: 105/ B:2/ T:0,9/ W: 22

PIĄTEK ( dieta zbilansowana, sama mam ułożyć jadłospis)

SOBOTA: ( obcięte kcal na rzecz 0,5 butelki wina wytrawnego/ białe, czerwone) :)
ŚNIADANIE: 285/ B:8,3/ T:3,6/ W: 54
II ŚNIADANIE: 69/ B:0,6/ T: 0,6/ w: 15,2
LUNCH: 523 / b:46,1/ T: 23,3/ W: 31,6
OBIAD: 36,4/ B: 1,4/ T: 0,3/ W: 6,9
KOLACJA: 474 / b:19,2/ T: 27,2/ W: 38
+ wino

NIEDZIELA:
ŚNIADANIE: 350/ B:21,1/ T:14,6/ W: 30,6
II ŚNIADANIE: 168/ B:2,7/ T: 1,5/ w: 35,4
LUNCH: 523 / b:46,1/ T: 23,3/ W: 31,6
OBIAD: 58,8/ B: 1,5/ T: 0,8/ W: 11,3
KOLACJA: 272 / b:31,3/ T: 8,2/ W: 16,9

( po dwóch tygodniach zrobiłam cheat meala- jednego!)



CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
waga stoi, wg pomiarów na tanicie zszedł tłuszcz, urosły mięśnie? doszła woda

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach
trenerka ustaliła 3x w tyg ( chodzę po śniadaniu)

trening I
rozgrzewka : rower 10 min
- przyciąganie drążka 3x12 20kg
- wznosy nóg i opuszczenie na maszynie 3x12 20kg
- suwnica bez obciążenia 3x15
- obwodzenie nóg na maszynie ( nie siadam) 3x12 35kg
- przewodzenie 3x12 20kg
- swing kettlem ze zmianą rąk 3x8 8kg
- spięcia brzucha z nogami opartymi o piłkę 3x12
- wznosy tułowia na ławce rzymskiej 3x12
- brzuski skośne z obciążeniem 3x14
+ dorzuciłam cardio na rowerze 20-25 min
+ rozciąganie

trening II:
- rozgrzewka + rower 10 min
- wyciskanie sztangi zza głowy w pozycji stojącej 3x10 10 kg ( tu mi ten chłopak powiedział, że powinnam zamienić na wyciskanie sztangielek 2x4kg siedząc na ławce 3x 10)
- wiosłowanie ze sztangą nachwytem 3x10 10kg
-wykroki ze sztangą na step 3x12 10kg ( tu też miał wątpliwości czy moje nogi są na to gotowe)
- plank 1 min + 3x12 przyciąganie kolan do łokci
- brzuszki skośne z piłka lekarską ( nie znam jej wagi) 3x14
- brzuszki- wznosi prostych nóg do góry ( coś ala świeca ale pupa na macie)
- spięcia brzucha na piłce 3x12
+ cardio rower 20-25min
+ rozciąganie

III trening:
- rozgrzewka + rower 10 min
- swing z kettlem 3x12 8kg
- uginanie przedramion (młotkowy)- 3x8 4kg
- wykroki ze sztanga do tyłu 3x12 10kg ( tu też miał obiekcje)
- trx przyciąganie rąk do tułowia - nogi wysunięte do przodu
- trx przysiady na jednej nodze, po 10 na nogę 3x10
-trx plan 1m+ brzuchy skośne na przedramionach opartych na step
- półprzysiady na bosu 3x14
+ cardio rower 20-25
+ rozgrzewka



dodatkowo: piję rano ciepłą wodę z cytryną, w ciągu dnia do 2l wody ( 1 kawę bez cukru z mlekiem 1,5%), chłopak z siłowni wspomniał o probiotykach w tabletkach + ostropest, ale zauważył, że mam bardzo dużo owoców w diecie i dziwnie rozłożoną kaloryczność, i powinnam mieć białko na poziomie 1,2-1,4g/kg.

co o tym sądzicie?

ps. oczywiście dorzucę jadłospis z 1 i 2 tygodnia jeśli będzie taka potrzeba.






Zmieniony przez - daquamarine w dniu 2017-05-26 15:30:05

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Czesc dieta jest gorzej niz straszna kalorycznie....i z rozkladem makro. Jablko to nie kolacja...to jest pseudodietetyka i niewazne, ze ktos ma tytul mgr. Takie sa standardowe diety na rozwalenie czlowieka nie patrzac na jego styl zycia. Masz wszystkiego za malo. Trening slaby...bardzo niefortunny uklad cwiczen i ich dobor. Wiec tak, kolega kulturysta mial racje :)


Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 26/05/2017 15:43:25
Wysłana -
wyliczyłam wg kalkulatorów, że moje zapotrzebowanie wynosi 2300 kcal, odjeła mi aż 700 kcal. czy podwyższenie do 1900 ma sens? zastanawiam się czy warto samemu sobie układać dietę i plan czy lepiej skorzystać z diety kupionej na potreningu.pl/ fabryka siły czy Karmowskiego.... jestem zła, że wywaliłam kasę w błoto i trafiłam na tak nie profesjonalne osoby.
Wysłana -
Może spróbuj sama coś ułożyć na początek i wkleić tutaj.Na pewno dostaniesz wskazówki co poprawić itp. Sporo dziewczyn tutaj tak robi i świetnie sobie radzą. Zajrzyj np. do dziennika Bazylii, która jest tutaj masterka czystej i idealnej miski. No i warto taka umiejetność posiadać jak komponowanie zbilansowanej diety. Zajrzyj do artu http://kulturystyka.pl/co-jedza-ladies-sfd/ co by sie z lekka zainspirować jakie produkty wybierać. Co do rozkładu - - te 1900 brzmi sensownie. Standardowo większość dziewczyn rozkłada makro jako 120 białko, 60-70 tłuszcz a reszta węglowodany.


Zmieniony przez - Padme w dniu 2017-05-26 20:57:08
Wysłana -
Dziekuje za odpowiedz. Wlasnie siedze nad rozpiska. Tylko mam dylemat jak rozlozyc kcal makro na sniadanie, przedtreningowe, 2 sniadanie potreningowe. Czytalam, ze powinny te posilki byc beztluszczowe. Ale nigdzie nie moge znalezc przykładu ile % kcal/btw powinny zawierac dane posilki.wszystie przyklady to lunch przed i obiad po treningowy, ew kolacja. Przeczytałam już wszystkie porady dotyczace ukladania diety i wyliczania zapotrzebowania. Czy jest na to jakiś wzór? Co do treningu to w poniedzialek z "kolega" robimy trening na ciezarach wiec dopiero nad wlasciwym planem zaczne pracowac. Ciesze sie, ze chodza po tym swiecie osoby, ktore bezinteresownie pomoga! ❤️
Ps. Napisalam do dietetyczki zeby zrobila edycje diety, poniewaz ta jest dramatyczna. Ciekawe co odpisze ;)



Zmieniony przez - daquamarine w dniu 2017-05-26 21:42:36
Wysłana -
Po pierwsze nie wiadomo jak jest Twoja historia dietetyczna. Ile cale zycie jadla, co i jakie diety (jak wiekszosc kobiet). Jaki wywiad zrobila dietetyczka, poprosila, Cie o jakies badania? Ja kiedys dla jaj wzielam diete od Chodakowskiej czyli Vitalli i dostalam 1600 kcal przy prowadzeniu zajec jako instruktor, niedoczynnosci tarczycy i 4 wlasnych treningach silowych. Chcialam bez glutenu - dali mi same platki owsiane i kasze....jakby nie bylo batatow, ryzu i ziemniakow...zero czerwonego miesa, jakies dzemy, 2 jajka na kolacje, wedliny itp....gdzie wyraznie zastrzeglam, ze trenuje wieczorem i to ciezko. To nie sa indywidualne diety, tego nie ukladaja pod Ciebie, Twoj wysilek, styl zycia tylko drukuja z kompa p wyliczeniu duzego deficytu kcal. Matematyka matematyka a cialo samo sobie robi. Zwroc uwage, ze w weekend ma 1300 kcal, zenada. Marchewka na kolacje gdzie ostatni jako taki posilek jest o 17? Tluszczu zelaza za malo w diecie, wielki strach przed miesem jak zwykle i tylko kura.
Wysłana -
Posilki masz niezbilansowane, albo brakuje bialka albo tluszczu. Nie masz zadnego stazu treningowego wiec nie zaprzataj sobie glowy czy tluszcz okolotreningowy jest wazny. Wazne jest zeby posilek nie lezal Ci na zoladku. Sa ludzie ktorzy jedza wieksze sniadania, inni mniejsze. Przykladowo bulka z dzemem rano to slaby pomysl, a marchewka i jablko jako ostatni posilek biorac pod uwage 12 godz postu. Tu nie chodzi to diete odchudzajaca, ale o styl zywienia na dobre. Jak zonglowac posilkami to kwestia indywidualna. Preferencje, stan zdrowia, treningi i wiele innych czynnikow ma na to wplyw. Ale tu nie mozna chodzic glodnym, a przy czyms takim bedziesz w pewnym momencie albo glodna, albo rzucisz sie na paluszki Lajkonik i opakowanie lodow popchniete stekiem i paczka haribo. Trening w calosci do poprawy. Za duzo drobnicy, brak cwiczen np na klatke, a przede wszystkim wielostawowych. Daruj sobie bosu. Trx jest za to fajny i mozna go ladnie w trening wplesc.
Wysłana -
Badań nie chciała. A czy macie może kogoś sprawdzonego dietetyka w Trójmieście? Sama nie czuje się na siłach aby bawić się w układanie jadlospisu albo może ktoś na forum zajmuje się treningiem i dieta? Wiem, że wiedza kosztuje i chętnie zapłacę komuś kto się mną zajmie
Wysłana -
a tych z Sopotu, byl z nimi wywiad na trojmiasto.pl probowalas?
Wysłana -
Znalazłam na trójmiasto.pl Okiem dietetyka Viola Urban.o nią chodziło? Ktoś mógłby jeszcze kogoś polecić ?
Wysłana -
znalazlam - chodzilo mi o malzenstwo malinowskich w sopocie, kiedys byl chyba z nimi wywiad w tym dziale "na swoim" czy jakos tak
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź