SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

pytanie w sprawie treningu

Wysłana -
Witam. mam pytanie odnosnie cwiczeń z rana. jestem na diecie redukcyjnej
czy trening po sniadaniu jest dobry? przyklad jak chce zrobic:
sniadanie 8.30 - owsianka z otrebów, zarodków i siemie plus owoc jakis
9.30- bcaa i poczatek treningu FBW + 30min cardio
kolo 11-11.30 - koniec treningu i białko
II śniadanie12.00 - jogurt naturalny plus np mango i siemie
no i juz pozniej normalnie 15.00 obiad , 17.00 podwieczorek , 20.00 kolacja

czy tak moze być czy cos zmienić?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Trening jest dobry, jeśli plan jest dobry i technika odpowiednia. Natomiast te posiłki okołotreningowe są złe. Pierwszy jest w ogóle zły - nie ma białka, otrąb nie jemy. To drugie śniadanie, to też same ww - bo jogurtu źródłem białka nazwać nie można. Po treningu - ryż/kasza/ziemniaki plus mięso/ryba. Solidny posiłek a nie takie przekąski niezbilansowane.
Wysłana -
Zbyt dużo błonnika z rana, jak chcesz trenowac z rana śniadanie powinno być lekko strawne dla organizmu.
Wysłana -
Ciężko mówić o diecie, jak dałeś tylko zarys, bardzo skąpy. Wrzuć ankietę pełną wraz z całkowitym zrzutem dnia diety http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html, łatwiej będzie wtedy gdybać
Wysłana -
ANKIETA
CHCE SCHUDNĄĆ
WIEK:30
PŁEĆ: mężczyzna
WAGA:95
WZROST:182
OBWÓD KLATKI: 110
OBWOD RAMIENIA:38
OBWÓD TALII: 101
OBWÓD UDA:66
OBWÓD ŁYDKI:36
SZACOWANY POZIOM TKANKI TŁUSZCZOWEJ: wychodzi z wyliczeń ze teraz mam BF 30,7%
AKTYWNOŚĆ W CIĄGU DNIA: żadna , od marca praca na kuchni
UPRAWIANY SPORT: chce zaczać siłownie- cwiczenia FBW plus cardio 3 razy w tyg
ODŻYWIANIE: zaczynam diete ta co jest niżej
CEL: schudnąć 10kg
OGRANICZENIA ŻYWIENIOWE: BRAK
STAN ZDROWIA: DOBRY
PREFEROWANA FORMA AKTYWNOŚCI: SILOWNIA
CZY MOZLIWE JEST WPROWADZENIE SUPLEMENTÓW: TAK JAK PISALEM BEDZIE BCAA I BIAŁKO
STOSOWANE WCZESNIEJ DIETY: NIE

CHCE ZAZNACZYĆ ZE JESTEM ŚWIEŻAKIEM JESLI CHODZI O SIŁOWNIE, A DIETĘ TAKA MI SPORZĄDZIŁ DIETETYK......

chciałbym ćwiczyć narazie rano albo po 14.00 i jak to zrobić? tzn co przed treningiem a co po skoro sniadania złe IIśniadanie tez zle przed to juz nie wiem sam....







Zmieniony przez - sibibi877 w dniu 2018-01-08 21:29:35
Wysłana -
Dlaczego zatem nie konsultujesz diety (jeśli masz obawy i pytania) ze swoim dietetykiem?
Kalorie głodowe, bardzo mało białka (jeśli zaczynasz siłowe ćwiczyć treningi) i tłuszczy...Sam nabiał, chleb słonecznikowy, zero porządnego jedzenia...dziwnie skomponowane posiłki.
Tyle mogę powiedzieć, dla mnie całkiem do zmiany, ale o diecie warto, abyś pogadał z swoim dietetykiem, niech się odniesie.
Wysłana -
anubis84
Zbyt dużo błonnika z rana, jak chcesz trenowac z rana śniadanie powinno być lekko strawne dla organizmu.


nawet jak odczekam godzine ?? a jak gdybym chciał cwiczyć np po II śniadaniu? a po siłowni białko i obiad do 30minut po cwiczeniach?
Wysłana -
blue_hope
Dlaczego zatem nie konsultujesz diety (jeśli masz obawy i pytania) ze swoim dietetykiem?
Kalorie głodowe, bardzo mało białka (jeśli zaczynasz siłowe ćwiczyć treningi) i tłuszczy...Sam nabiał, chleb słonecznikowy, zero porządnego jedzenia...dziwnie skomponowane posiłki.
Tyle mogę powiedzieć, dla mnie całkiem do zmiany, ale o diecie warto, abyś pogadał z swoim dietetykiem, niech się odniesie.


według niego wszystko jest ok, a mi wlasnie troszke nie pasuje po czytaniach na róznych tematach. dlatego zapytalem. no ale ok.dzieki
Wysłana -
Jak nie zalega Ci nic w żołądku, to czemu nie. Ale przed treningiem powinno się, albo zjeść coś lekkiego, albo właśnie odczekać jakiś czas.
Skoro jadłbyś do 30 min obiad, nie widzę potrzeby picia białka.
Wysłana -
drugie też nie jest jakoś mega odżywcze, wg mnie ogólnie za dużo tego siemia, ale to jest moje zdanie, w jakiej formie je spozywasz, kupujesz sproszkowane, ziarna, sam je mielisz ?
Wysłana -
anubis84
drugie też nie jest jakoś mega odżywcze, wg mnie ogólnie za dużo tego siemia, ale to jest moje zdanie, w jakiej formie je spozywasz, kupujesz sproszkowane, ziarna, sam je mielisz ?


do owsianki ziarenka, do kefiru z owocem to wszystko blenduje.

wiec gdzie wcisnać trening? po obiedzie? ominać podwieczorek, zamiast tego bialko no i pozniej juz kolacja?
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź