SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening w domu

Dodaj odpowiedź

pytanie o podciąganie i drążek!

Wysłana -
Cześć, ćwiczę regularnie od około roku i zmieniłem 2 tygodnie temu drążek z rozporowego we framudze na taki przymocowany do ściany, podobny do tego:

tl;dr

jakie partie mięśni działają na tych 3 sposobach podciągania, na których znajdują się nakładki? Szeroki nachwytem i te dwa rodzaje neutralnych(?)? Czym się różnią od klasycznego podciągania podchwytem na wysokości barków?

Tutaj pełny post:
Dostałem go w prezencie i nie zauważyłem, że nie ma on nakładek na klasyczne podciąganie się podchwytem, które wykonywałem regularnie (moim celem jest zwiększenie liczby powtórzeń). Pomyślałem, że może i bez tego da radę, ale niestety. Poręcz jest cieniutki, przez co trudno go złapać i generalnie jest bardzo niewygodnie i ślisko. Przymocowałem prowizoryczne nakładki, aby zwiększyć objętość drążka, ale niestety, nakładki okręcają się wokół własnej osi, przez co zjeżdżają mi łapy, ale i tak dałem radę wykonywać ćwiczenia, na siłę, niekomfortowo, ale poszło. Niestety, zaczęły mnie rwać nadgarstki, zawsze miałem z nimi lekki problem (głównie uprawiam koszykówkę), ale od tego czasu pod wieczór czasami nie potrafię ich zgiąć. Chcę zacząć ćwiczyć na którychś z tych dwóch neutralnych uchwytów i pytanie brzmi, jakie mięśnie głównie pracują w przypadku tych sposobów i czy bardzo się różnią od podciągania podchwytem z rozstawem rąk na wysokości barków?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -