SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pytanie o podciąganie i drążek!

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1741

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 105
Cześć, ćwiczę regularnie od około roku i zmieniłem 2 tygodnie temu drążek z rozporowego we framudze na taki przymocowany do ściany, podobny do tego:



tl;dr

jakie partie mięśni działają na tych 3 sposobach podciągania, na których znajdują się nakładki? Szeroki nachwytem i te dwa rodzaje neutralnych(?)? Czym się różnią od klasycznego podciągania podchwytem na wysokości barków?

Tutaj pełny post:
Dostałem go w prezencie i nie zauważyłem, że nie ma on nakładek na klasyczne podciąganie się podchwytem, które wykonywałem regularnie (moim celem jest zwiększenie liczby powtórzeń). Pomyślałem, że może i bez tego da radę, ale niestety. Poręcz jest cieniutki, przez co trudno go złapać i generalnie jest bardzo niewygodnie i ślisko. Przymocowałem prowizoryczne nakładki, aby zwiększyć objętość drążka, ale niestety, nakładki okręcają się wokół własnej osi, przez co zjeżdżają mi łapy, ale i tak dałem radę wykonywać ćwiczenia, na siłę, niekomfortowo, ale poszło. Niestety, zaczęły mnie rwać nadgarstki, zawsze miałem z nimi lekki problem (głównie uprawiam koszykówkę), ale od tego czasu pod wieczór czasami nie potrafię ich zgiąć. Chcę zacząć ćwiczyć na którychś z tych dwóch neutralnych uchwytów i pytanie brzmi, jakie mięśnie głównie pracują w przypadku tych sposobów i czy bardzo się różnią od podciągania podchwytem z rozstawem rąk na wysokości barków?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert