SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

push&pull 4x w tygodniu do oceny

Wysłana -
Witam.
Proszę o ocenę nowego planu push&pull.
Wiek: 19
Wzrost: 181cm
Waga: 78kg (pod koniec masy 88kg)
Obecnie końcówka redukcji. Plan zamierzam wprowadzić na ostatnie 2 tygodnie redukcji ze zmniejszoną objętością (ilość serii), zapisać wyniki, zacząć masować i powoli zwiększać objętość. Docelowo 4 miesiące masy, w tym 1 deload po 8 tygodniach, miesieczny minicut, znowu 4 miesiące masy i redukcja przed wakacyjna.


Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
A po co zmieniać plan na ostatnie 2 tygodnie redukcji? Lepiej zmodyfikować dietę bądź dodać cardio.
Wysłana -
Chodzi mi o to, żeby zapisać sobie obciążenie w seriach obecnie i obserwować progres na masie na tym samym planie. Chce plan wprowadzić na koniec redu tylko ze względu, na to, że łatwiej mi będzie zapisywać i kontrolować zwiększanie obciążenia. Planu z ostatniej masy na redukcję nie zmieniałem w ogóle, obciąłem tylko lekko objętość.
Zupełnie nie ma to nic wspólnego z zamiarem dalszej redukcji wagi, bo już jestem zadowolony z efektu i chce dociągnąć do końca miesiąca po prostu po czym wskoczyć na 0 kaloryczne.




Zmieniony przez - Wazzzup w dniu 2018-06-19 13:38:04
Wysłana -
Daj te siady w poniedziałek na początek i powinno być ok.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź