SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

protos

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2172

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51556 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam!
Moim problemem są kiepsciutkie warunki fizyczne :(. Mam 17 lat, a mierze 170 cm przy wadze 48 kg! Nie mam przy tym zadnych problemów ze zdrowiem, ruchowo jestem bardzo sprawny i nawet na brak siły specjalnie nie moge narzekać, ale taka waga (wzrost tym bardziej) są po prostu śmieszne. Przez dwa lata trenowałem szermierke i tam właśnie te warunki przemawiały na moją korzysć. Jednak w tej chwili zależy mi na przebraniu masy w jak najszybszym czasie. Jestem typowym polskim uczniem, który na nadmiar gotówki niestety nie cierpi, a potrzebuje... kilogramów :). A zatem moje pytanie/nia brzmi:

- Czytałem na pewnym forum, że warto jest sięgnać po "Super Gainer 4100" (jest w przystępnej dla mnie cenie i rozmuwcy go chwalili), czy możesz się z tym zgodzic?

- Stosując taki "dopalcz" ale bez odpowiedniej diety (chodzi mi o, to, że nie dam rady kupować sobie 2 piersi kurczaka dziennie + reszta tego wszystkiego, więc chciałbym jeść normalnie - rozumiem przez, to dużo mięsa + ziemniaki/ryż/makaron + platki, kanapki (szynka, ser) i duzo napojów) w jak szybkim tępie może podskoczyć mi masa i mniej więcej o ile?

- Czy takie gainery, które z tego co przeczytałem posidają sporo białka i węglowodanów mogą przespieszycz także wzrost człoweika (jak mówiłem mam 170 cm :)?

- Chcialbym przytyc 10 kilogramow (do 57 dobic) ile puszek musze zjesc i ile to potrwa?

Na koniec jeszcze jedna uwaga... Nie chodze na silowie. Cwicze w domu od okolo 4 lat(pompki, drazek, brzuszki itd.), jezeli mozecie to wezcie, to pod uwage.

Z góry bardzo Ci dziekuje za odpowiedź

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!