SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

problem z dieta na SSRI

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3761

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 19 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 898
na saa bylo prosto, 3 gramy bialka, 5 gramow ww, 1 gram tluszczu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9050 Napisanych postów 82717 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699608
Teraz bez SAA juz nic nie zdziałasz
Wiec lepiej mega się przyłóż
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 19 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 898
spokojnie, przykladam sie, bardzo :) liczylem tutaj na jakas porade. nie jestem laikiem. potrafie sobie wszystko policzyc. wiem z jakich zrodel co brac.

w skrocie, bialko 2 gramy, weglowodany - do ilu zejsc 3 gramy, 2.5 ? 2 ? reszte uzupelnie tluszczami i obetne z zapotrzebowania 300 kcal


Zmieniony przez - diethar w dniu 05/08/2018 00:32:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6256 Napisanych postów 75964 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754464
Białko 2g, tłuszcze minimum 1g i reszta kalorii z węglowodanów. Wymienione suplementy okołotreningowo, a nie rano na czczo.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 537 Napisanych postów 15855 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 256574
diethar
na saa bylo prosto, 3 gramy bialka, 5 gramow ww, 1 gram tluszczu


marnotractwo jedzenia.
Nie ważne ile zjesz tylko ile wchłoniesz i jaka poprzez to wytworzy się sytuacja hormonalna w organiźmie
Niezależnie od tego czy jesteś czy nie jesteś na saa, żywisz się po to by wchłaniać możliwie jak najbardziej ekonomicznym kosztem organizmu