SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

problem z brzuchem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4034

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 246
Siema.Ma wstepie prosze Was o wyrozumialosc i nie opieprzanie mnie ze takich tematów bylo juz tysiace, zanim postanowilem napisac ten temacik duzo czytalem z tego forum , ale ja jestem kompletnie zielony i niektore pojecia sa dla mnie niezrozumiale itp.A wiec chodzi o brzuszek ;p od stycznia zaczalem cos cwiczyc na brzuch- jakies proste cwiczonka.Nastepnie zaczalem robic aerobiczna szostke Werdera(dobrze napsialem?;p )i skonczylem na 27 dniu bodajze , teraz znowu zaczynam od nowa A6W.Cwiczonka sa super choc trudne.Cos mi tam uroslo ale w wyzszej parti brzucha, nastomiast na dole brzucha mam troszke tluszczu i nie umiem sie go pozbyc(oprocz A6W od lutego cwicze podnoszenie nóg(3 serie po 15 powtorzen) ale to nic nie daje , moze robie cos zle albo nie dokladnie.I tu prosze Was o rade - jak sie pozbyc tego tluszczyku?Dodam jeszcze ze cwicze Brazylijskie Jujitsu i codziennie jezdze rowerem do szkoly (30 minut tam i spowrotem) i w domu wale sobie jeszcze w worek treninigowy ;0takze to tez cos mi daje.Aha i w moim wypadku silownia odpada ze wzgledu na brak czasu.Zalezy mi tez na polepszenie swej budowy ciała, jak ktos jakies cwiczonka podsunie to bede bardzo wdzieczny .Troszke namieszałem ale glownie chodiz o brzuszke i jakies rady ;) i prosze bardzo o wyrozumialosc i pisanie w prostym nieskomplikowanym jezyku :]
Pozdrawiam, pazzzzik

zieeeeeeffff

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący