SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

powrót do formy młodej mamy

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3250

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1038
Cześć ,
kilka słów o mnie: mam na imię Gocha mam 29 lat i od listopada walczę o powrót do formy i sylwetki po dwóch ciążach (w małym odstepie czasu). Z zawodu jestem fizjoterapeutą jednak od 2 lat „siedzę” w domu z dziećmi.
Stan zdrowia oceniam jako bardzo dobry( nie licząc zmęczenia wynikającego z częstych nocnych pobudek do dzieci), cierpię jedynie na ból nadgarstka nasilający się po ćwiczeniach w podporze, skoliozę-wynikającą z różnicy długości kkd (nic z nią nie robię). Mam też stwierdzoną utajnioną postacć niedoczynności tarczycy.
Zaczynałam z wagą 73,2kg obecnie waga pokazuje 58kg, nie powiem zobaczenie 5 z przodu było super radością. Od jakiegoś czasu waga stoi, mam wrażenie że to dlatego że mało jem, bo ruszam się prawie cały czas tyle samo(od 7miesięcy).Głównym celem więc jest poprawienie mojej miski i poprawa wyglądu moich pośladków i brzucha.
Dużo czytałam i przeglądałam inne miski ale i tak liczę na pomoc ekspertów.


Wiek : 29
Waga : 58
Wzrost : 168
Obwód w biuście(1) :
Obwód pod biustem :
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 70
Obwód na wysokości pępka : 85
Obwód bioder (3): 93
Obwód uda w najszerszym miejscu: 53
Obwód łydki : 35
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch, pupa
W którym miejscu najszybciej chudniesz : twarz, biust
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) 3razy w tygodniu ic, 2 razy w tygodniu trx plus jak mam czas to jakieś tbc lub inne turbo pośladki, wszystko w klubie
Co lubisz jeść na śniadanie: zwykłe kanapki i kawa
Co lubisz jeść na obiad : kurczak, kasza i dużo wszelkich sałat
Co jako przekąskę : owoc, migdały,orzechy
Co jako deser : zdecydowanie lody i ciastka
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia: dobry