SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pomoc w wyborze sprzętu dla początkującego

temat działu:

Marbo

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4201

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2169
Witam wszystkich. Przymierzam się do kupienia jakiegoś sprzętu (domowego) w granicach 500-800zł (szału nie ma :<) i za bardzo nie wiem co byłoby dobre odrazu napiszę iż nie mogę przymocować drążków do ściany bo mam z kartongipsu. Przeglądałem pare tematów i z tego co zauważyłem to mniej więcej będze mi potrzebna jakaś ławeczka ze stojakami, hantelki, sztanga, gryf (tylko jaki?) i jakieś obciażniki. Proszę o pomoc i ewentualnie doradzenie co brać, a czego nie. Jestem w tych sprawach początkujący także nie linczować mnie :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2169
Nie no bez przesady 700zł nie dam na chwilę obecną - jedynie taki wynalazłem http://www.marbo-sport.pl/product-pol-17994-Wyciag-gorny-i-dolny-do-sciany-MH-W101-Marbo-Sport.html + http://www.marbo-sport.pl/product-pol-15144-Drazek-uniwersalny-do-sciany-i-sufitu-6-chwytow-MH-D002-Marbo-Sport.html i chyba tyle mi wystarczy jak na początek. Co do ekspanderów to przeczytałem żeby ich nie kupować, bo zamiast nich mam hantelki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 673 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7756