sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

pomoc przy wyjściu ze złej diety

Wysłana -
Na 1800 to ja umieram z głodu i w nocy po omacku sama siebie dokarmiam
Wysłana -
deja vu
Na 1800 to stare grube baby jak ja redukują. Miej litość dla swojego ciała.


Ty tu się koleżanko nie przezywaj na siebie.

Ale poza tym to też jestem za dołożeniem kalorii. Daj swojemu ciało odżyć krucza96. Szkoda życia na głodzenie się.





Zmieniony przez - nightingal w dniu 2017-06-20 08:27:25
Wysłana -
Już poczyniłam takie kroki. I tak się zastanawiam czy np można sobie w ramach tych większych kalorii jeść więcej niż 120 g białka czy raczej jest to niewskazane?
Wysłana -
Ćwiczysz siłowo? 120 g bialka to już sporo. Kwestia, dlaczego chcesz jeść więcej białka? Bo boisz się węglowodanów i tłuszczy? Czy tak Ci wychodzi? Białko może hamować łaknienie i utrudnic podbicie kalorii. Po drugie "na masie", a tu taki jest cel duża ilość białka może hamować przyrosty. Ważne też będzie stosunek białka zwierzęcego do roślinnego.
Wysłana -
Póki co ćwiczę sobie 3x w tygodniu z 6kg hantelkami więc nawet nie wiem czy można to nazwać treningiem siłowym (po powrocie do domu miałam zamiar powiększyć trochę asortyment). Bać się już nie boję, tym bardziej, że raczej właśnie się do nich bardzo przekonałam po włączeniu ich do odżywiania a to białko to powód jest bardziej taki że po prostu mi smakuje. Jeżeli tak sprawa wygląda to oczywiście nic kombinować nie będę i zostanie te 120 :D
Wysłana -
To ja bym na razie białka nie podnosiła. Generalnie 2 g na kg masy ciała to sporo i taka dawka jest zalecana przy treningu siłowym.
Strona 7 z 7
Dodaj odpowiedź