SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Inne dyscypliny

Dodaj odpowiedź

podciąganie na drążku - jak zacząć od zera?

Wysłana -
Cześć! Powiem Ci, że na samym początku nie musisz tylko próbować podciągać się na drążku. Najlepiej wyjdź z domu i idź na jakieś drabinki, bramki do piłki nożnej (tak aby średnica poprzeczki nie była za duża) i wieszaj się na nich. przechodź z jednej strony bramki na drugą nie dotykając ziemi, jak znajdziesz jakieś skośne drabinki to staraj się wejść po szczeblach łapiąc się tylko rękami (nogi nie dotykają ziemi ani drabinki). Ja tak robiłem i po jakimś czasie robiłem 10 podciągnięć nachwytem! Teraz robię więcej............
Wysłana -
> mam 15 lat i od 3 miesiecy cwiczę ostro pompki 3 razy
> dziennie po ok 3 serie na max. dzięki nim poddzwigne
> sie bez problemu 5 razy

Moj Boze, ale co ma piernik do wiatraka, a co pompki do podciagania.
Przeciez to dokladnie przeciwstawne grupy miesniowe pracuja.
Przy pompkach klatka, przod barkow, brzuch troche, przy podciaganiu
plecy, bice, tyl barkow, nadgarstki i tez troche brzuch.
Wysłana -
Jesli masz problem , ze rece nie moga udzwignac ciezaru ciala, kup sobie haki do podciagania, mi bardzo pomagaja rekord (szeroko, nachwytem, za głowę) 27 razy (z hakami), bez 24.
Wysłana -
wiadroman
> Sportsmen9 a słyszałeś ze przed KAZDYM treningiem powinno sie robic rozgrzewke...?

Przed jakim treningiem? Przed jednym podciagnieciem sie w drodze
z pokoju do kuchni?
Przed sraniem tez sie rozgrzewasz, zeby zwieraczy nie uszkodzic?


Oj chyba za szybko się zabetonowałeś. To spójrz na to w ten sposób, czy jak przychodzisz na siłownię to od razu byś się położył na płaskiej, założył 100 kg i machnął jedno powtórzenie ?

Nie wiem, może to zależy od wieku. Ale ja już tak miałem, że siedziałem sobie kilka godziny przy komputerze, potem wstaję i pomyślałem "o trzeba się poruszać i wyprostować kręgosłup" podszedłem szybko do drążka, SIUP ! i jak mi nie chrupnie w barkach :/
Albo stoję w autobusie, autobus dojeżdża i wysiadając widzę, światło zielone, zerwałem się do sprintu! - jak mi coś nie strzeliło w dwugłowym uda ! Jakby ktoś szarpnął ścięgno jak ... strunę hakiem do mięsa :/

Jak bierzesz 5 kg ciężarek, żeby bez rozgrzewki zrobić 15 powtórzeń, to pewnie nic ci się nie stanie. Ale jak dla kogoś JEDEN raz to jest MAKSYMALNY wysiłek, tzn. że on tam napina wszystkie mięśnie, ciągnie ścięgna, nagina stawy itd. NA MAXA.

A kupa...to kupa :D Jest standardowa :D To nie jest ekstremalny wysiłek ;D
Wysłana -
kriSLee

Oj chyba za szybko się zabetonowałeś. To spójrz na to w ten sposób, czy jak przychodzisz na siłownię to od razu byś się położył na płaskiej, założył 100 kg i machnął jedno powtórzenie ?



napewno szybciej niz po kilku treningach

Wracajac do tematu. Odradzam zastepowanie podciagania wyciagiem badz innym sprzetem. Po prostu trzeba sie podciagac, a w miare uplywu czasu dojdzie sie do wprawy i nabierze sily. Trening i jeszcze raz trening, nie odpuszczac, a po kilku tyg. bedzie ok.


Zmieniony przez - przywor w dniu 2016-10-12 17:07:09
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź