SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

plan treningowy - proszę o opinie

Wysłana -
Płeć : mężczyzna

Wiek : 25

Waga : 95

Wzrost : 182

Cel treningowy : "dobra" sylwetka i samopoczucie (uwydatnione mięśnie, jak najmniej tłuszczu w późniejszej fazie)

Staż treningowy na siłowni : epizodyczny, początkujący

Uprawiane inne sporty : obecnie bieganie, worek treningowy, kilka można sporadycznie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : ławka, sztangielki, sztanga, modlitewnik, bieżnia, rower, worek bokserki, "kolko" na mięśnie grzbietu i brzucha

Dieta : Bogata w białko, nie mniej niż 2,5 tyś kalorii dziennie,póki co próbuje budować masę mięśniową

Przeciwskazania medyczne : żadne

Zażywane suplementy : białko, kreatyna, bcaa, pre-workout

Ostatnio przerabiany plan: none

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 
przysiady robię z około 30 kg ciężarem, nie próbowałem maksymalnego ciężaru do martwego ciągu, serie na klatę sztanga robię około 30kg ciężarem na początku co pozwala mi poprawnie wykonywać ćwiczenie

Witam wszystkim,
po pierwsze wrzuciłem temat huba w źle miejsce za co z góry przepraszam i proszę o przeniesienie.
Jestem nowy na forum aczkolwiek czytam je od już w sumie kilku lat :)
zdecydowałem się wziąć wkoncu za siebie "powazniej" tak więc urzadzilem sobie w domu mała siłownia w skład której wchodzi ławka z molditewnikiem, rower, bieżnia no i kilka hantli. (5-40 kg).
trening zacząłem jakies 3 tyg. temu, widzę już jakieś postępy aczkolwi3k chciała sięgnąć opinii bardziej doświadczonych. Dodatkowo biore kreatyne (rano i przed treningiem)
bcaa ( przed i po)
białko ( uzupełnienie diety i zawsze po treningu)
wszytsko marki "my protein".

Dziękuję bardzo za opinie jak i krytyke





Zmieniony przez - mieczykUu w dniu 30/07/2018 19:59:24

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
slaby ten plan na nogi tylko przysiady, plecy tez tylko 2 cwiczenia a reszta jest katowana
Wysłana -
anubis84
slaby ten plan na nogi tylko przysiady, plecy tez tylko 2 cwiczenia a reszta jest katowana

Nie miałem tam dopisanego jeszcze martwego ciągu przy treningu pleców, co również działa na nogi z tego co wiem (zgadza się? )
Dzieki anubis, naprawdę doceniam każda opinie, wolę przyjąć na klatę krytykę niz katować ciężaru bez sensownie
Wysłana -
W mc też nogi pracuja ale zobacz na objętość jakie wielkie są mięśnia nóg a jakie małe bicepsy.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź