SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

plan roczny na mase - prośba o sprawdzenie - specka na poślad

Wysłana -
Cześć
Jestem Natalia
na siłcę trenuję kilka lat poważnie
nie będę się o sobie rozpisywać, prowadzę dziennik treningowy ponad 2,5roku na sfd wiec kto chce będzie zobaczy jak dotychczas trenowałam (ciężko)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__ze_sztangą_jej_do_twarzy_488s__2_lata_na_SFD_-t1086760-s588.html

ułożyłam sobie taki plan na masę
chodzi mi o mocne dociśnięcie tyłka
i całych nóg

FAZA I 9 tyg - partia co 3 dni
3 tyg mini cut
FAZA II 9 tyg - partia co 4 dni
3 tyg mini cut
FAZA III 9 tyg - partia co 5 dni

zobaczcie co o tym myślicie?
Wklejam szczegółowy trening dla I FAZY!













nie znam niektórych polskich nazw ćwiczęń
ale pisząc
Bent Leg Reverse hiper mam na myśli
a pisząc Single Leg Reverse Hyper na lince ma na myśli








Zmieniony przez - natalijka w dniu 2018-03-22 09:44:08
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Lekko nie będzie. Ja osobiście bym się bał, że dla osoby, która oprócz siłowni jeszcze pracuje, ma jakieś inne obowiązki i stresy to może być za bogato. Ale nie spróbujesz to się nie dowiesz.
Wysłana -
ja cały czas trenuje na wysokiej objętości (tzn na redukcji trochę zmniejszyłam ), ale na masie miałam zawsze podobną objetośc i było okej, masa szła .

na masie nigdy nie stosowałam tak wysokich zakresów jak 15-20p
zawsze miałam tradycyjne 8-12 , czasem w izolacyjnych max 15
stad mój pomysł żeby tym razem spróbować tak wysoko - bo nogi to u mnie słaby punkt



Zmieniony przez - natalijka w dniu 2018-03-22 09:47:07
Wysłana -
Szczególnie ten pierwszy etap to może być niezły hardcore. No ale wszystko jest dla ludzi. Czasem się nawet warto pomylić, żeby się czegoś więcej o o sobie i swoim ciele dowiedzieć. osobiście uważam, że dla zaawansowanej osoby dopuszczalne są każde rozwiązania - nawet te z pozoru mocno kontrowersyjne.
Wysłana -
a jest tu coś kontrowersyjnego?
w A1. z głównych ćwiczęń mam tylko HipThrysty i Przysiad , reszta to w sumie maszynki.
w A2. Step Up, RDL, Hack Squaty , reszta asysty

No i ja poza praca nie mam żadnych obowiązków dodtakowych (szkoły, nadgodzin. dziecka, psa do wyprowadzania, w weekendy śpie do woli, na siłke mam blisko). I nie planuje żadnego cardio żeby się regenerować lepiej. Oczywiście nadwyżka kalorii i pełna suplementacja ;)




Zmieniony przez - natalijka w dniu 2018-03-22 09:59:41
Wysłana -
Dla mnie to partia co 3 dni jest potencjalnie dużym wyzwaniem dla kogoś trenującego naturalnie. Natomiast wcale nei mówię że to nei możliwe do realizacji i że nie przyniesie pożądanych efektów. Ale na bank będzie ciężko.
Wysłana -
tego że będzie ciężko się nie boje, lubie trenować ciężko. Spróbuje. A co myślisz o doborze ćwiczeń?
Wysłana -
Moim zdaniem fajny zestaw. Osobiście z tego zestawu to nie lubię arnoldków - ale kwestia indywidualna w sumie.
Wysłana -
arnoldki zostaną bo lubie :) dla mnie nowością będą te wymaychy z linkami na tyłek (reverse hyper na linkach i z hantlem) - spróbuje. Start za 3 tyg jak skończę redukcję :)
Wysłana -
To fajne ćwiczenia - sam czasem daję dziewczynom którym układam treningi. Tylko że zazwyczaj bez dodatkowego ciężaru ale no z piłką między nogami żeby dodatkowo dopinać pośladki. Tego z linką u mnie na siłowni nie ma za bardzo nawet jak zrobić, bo nie ma miejsca tyle przy wyciągach
Wysłana -
allright. Ja właśnie musze docisnąć poślad bo to ewidentnie moja najsłabsza partia w porównaniu z resztą ciała. Dzieki za opinie :)
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź