SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

paullynek - powrót do formy po zawodach

Wysłana -
Czesc! :)

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK - paullynek
PŁEĆ - Kobieta
WIEK - jeszcze 28 (rocznik 88)
WZROST - 166,5
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY - 4 lata

****PARAMETRY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA - 58,5
OBWÓD UDA - 53
OBWÓD BIODER - 94
OBWÓD TALII - 67
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA - 70 cm

****POMIARY SIŁOWE****************************************

Nigdy nie robiłam swoich maksów.
Podam, to co zrobiłam póki co maksymalnie podczas treningów

PRZYSIAD TYLNI - 60kg
MARTWY CIĄG - 70kg
HIP THRUST - 100kg
WIOSŁOWANIE SZTANGĄ - 45kg
WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ - 32,5kg
WYSISKANIE POZIOME NA ŁAWCE: 40kg

****CEL*************************************************

REDUKCJA fatu

INTERESUJE MNIE CZAS TRWANIA W TYGODNIACH - 9 tygodni

POPRZEDNIO ROBIŁAM [CO I JAK DŁUGO] - przygotowanie do Debiutów 2017 i Mistrzostw Polski w zawodach sylwetkowych - kwiecień 2017 - później 2 miesiące rozpasania i roztrenowania

****STAN ZDROWIA*****************************************
CHOROBY PRZEWLEKŁE - brak
PRZEBYTE KONTUZJE - brak
ALERGIE - pokarmowych brak, jedynie na pyłki :D
MIESIĄCZKA - regularna

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA - TAK

****DIETA*************************************************

JAKĄ DIETĘ STOSOWAŁAŚ W POPRZEDNIM MEZOCYKLU - zbilansowana, pod zawody, na redukcji srednio 2000kcal (ostatni tydzien przed zawodami byl wyjatkiem), na masie 3000kcal, na reko 2500kcal
PODAŻ KALORII - aktualnie chce pozostac przy 1800 (zapotrzebowanie zerowe wynosi 2200 kcal, przy zejsciu do 2000 nie widzialam poprawy, stad kolejna obcinka)


A teraz po krotce :D

Mam na imie Paulina, w listopadzie koncze 29 lat i jak sama nazwa wskazuje chce wrocic do formy :)

Zaczne moze pd poczatku. Moja historia z silownia zaczela sie prawie r lata temu, ale wiecie jak to wygladalo, troche pomachalam hantlami, troche porobilam przysiadow, troche cwiczen na maszynach :) Niskie kcal i niby cos sie tam na brzuchu rysowalo (co bylo wowczas moim priorytete), ale wiedze malo co posiadalam.
Na serio zaczelo sie od targow FIBO w 2016 roku, gdzie mialam okazje pracowac na stoisku SFD power. Jak to po takiej imprezie wrocilam totalnie zajarana i zmotywowana do pracy i.... zaczelam myslec o wyjsciu na scene!

W lipcu 2016 dostalam sie do grupy trenera Wojtka Jusiela pt. : BAD SQAUD ASS (moze niektorzy z Was kojarza dzienniki). W sierpniu zaczelismy sie przygotowywac do Debiutow 2017 (polfinal), a wspolprace zakonczylismy po MP w Kielcach.



Po zawodach zaczelam jesc to ma co mialas ochote, to o czym przez miesiace marzylam. No i mam efekt jojo, a moze nawet gorszy bo w zyciu tyle nie wazylam co aktualnie! Plus oczywiscie cellulit. Na pewno niektorzy z Was powiedza, ze wiekszosc marzy o takiej sylwetce, ja jednak dawno nie bylam tak "zalana" jak dzis... :D


Zainspirowana Sforcia wyznaczylam sobie DEADLINE: 9 tygodni!
Potrzebuje tego, gdyz zauwazylam ze wyznaczanie konkretnych celow, dat, najbardziej mnie mobilizuje do pracy!
I niby jestem od 2 tygodni na redukcji (2000 kcal), ale waga nie schodzi, micha niby trzymana ale nie na 100 proc., treningi - 4x tyg.


Dlatego od dzis czas start! Obliczylam na nowo zapotrzebowanie kcal przy aktualnej wadze (2200kcal to moj bilans zerowy) treningach, odjelam troche aby zredukowac to, co mi po zawodach przybylo i wyglada to nastepujaco:

1800 kcal
B 130
T 60
W 180

Treningi FBW 4x w tygodniu, 10 cwiczen w seriach laczonych po 2, na koniec 15 min. interwalow na rowerku.
Trening jest bardzo podobny do tego, ktory mialam w ostatniej fazie redukacji przed zawodami.
(Plan dolacze pozniej)

Suplementacja: 10 mg johimbiny z rana + wit C, D3, K2, probiotyk, omega 3, magnez.

I na koniec aktualna forma:







Mam nadzieje, ze ktos bedzie tu zagladac! :) Na wszelkie komentarze jak i krytyke jestem otwarta.



Zmieniony przez - paullynek w dniu 2017-06-19 12:52:26

Zmieniony przez - paullynek w dniu 2017-06-19 13:10:57

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jestem pierwsza! Będę podglądać. Pupa super - aż szkoda co ta redukcją z nią zrobi...
Wysłana -
"Na pewno niektorzy z Was powiedza, ze wiekszosc marzy o takiej sylwetce, ja jednak dawno nie bylam tak "zalana" jak dzis... :D" tylko to mogę zacytować :D będę zaglądać i kibicować, mam taki sam rozkład makra i kcal z tym że ja mam "troszeczkę" więcej do redukowania ;)
Wysłana -
Też kończę w listopadzie 29 Będę kibicować!
Wysłana -
Paulina - a tak z ciekawości masz jakieś zdjęcie jak wyglądała pupa (sorry, ze ja tylko o tym - ale walczę ze swoją)w czerwcu 2016?? Taka genetyka, czy tak ładnie poszło budowanie?
Wysłana -
Paatik
Paulina - a tak z ciekawości masz jakieś zdjęcie jak wyglądała pupa (sorry, ze ja tylko o tym - ale walczę ze swoją)w czerwcu 2016?? Taka genetyka, czy tak ładnie poszło budowanie?

He he Paatik widzę, że nie tylko ja mam obsesję na punkcie pupy. Też o nią walczę i walcze, a tu doopa ale blada.
Co do sylwetki to świetna jak dla mnie!
Wysłana -
o ja też się dołączam do pytania i tyłek
Wysłana -
zaglądam i ja
a nie masz jakiegoś skrzywinia kegosłupa/miednicy? barki nie sa na takiej samej wysokości
Wysłana -
Aktualnie wstydu nie ma
Wpisuję się, powodzenia!
Wysłana -
Oj tak, o takiej sylwetce jak Twoja marze! Plus masz baaardzo fotogeniczna buzie (skrzywienie fotografa )
Juz maly fanclub sie zebral - i ja tez bede podgladac i kibicowac, oczywiscie :) Powodzenai w realizacji celow.
Wysłana -
julcziik
Aktualnie wstydu nie ma

Racja!
Kibicuję z żółtymi pomponami
Strona 1 z 6
Dodaj odpowiedź