SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

ocena sylwetki- masa czy redukcja

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek
Płeć
Cel
Waga
Wzrost
Poziom bf (zdjęcie poglądowe)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)
Stosowana lub planowana suplementacja
Wysłana -
Witam,
20lat, mężczyzna
waga: 63,7kg
wzrost; 178
fat % = 10.3%( o ile wierzyć tanicie)
muscle mass- 54.2kg
moja przygoda z siłownią jak i aktywnością fizyczną trwa od ponad roku, warto nadmienić że moja sywletka przechodziła wiele zmian - od wychudzonego chłopca, po pulchnego nastolatka, aż do skinny fat.
Aktualnie staram się lekko wyrzeźbić, nie zależy mi mocno na przybraniu na masie jednak chciałbym, żeby proporcje były zdrowe i jeżeli przybranie pomoże mi osiągnąć cel to nie mam żadnych oporów.
Średnio na treningi poświęcam 4 dni - w tym 2 siłowe i 2 cardio( wysoka intensywność przez 40 min - tabata, lub bieganie w plenerze około 30 minut)
Problem polega na tym, że widzę wiele pozytywnych zmian w moim ciele jak i samopoczuciu jednak wciąż jestem nieusatysfakcjonowany z tego jak wygląda mój brzuch- pomimo szczupłej sylwetki wydaje się on mieć duzo zgromadzonego tłuszczu i pomimo ćwiczeń siłowych skierowanych w jego strone jak i cardio rosną tylko mięśnie, a tłuszcz stoi w miejscu.
Z posiłkami jest róznie, mam żelazne zasady odnośnie tego, żeby zjeść śniadanie i kolacje - w miare możliwości jeść często ale mało no i pije ponad 2l wody w dni nietreningowe. Cukier jest zastąpiony erytrytolem, a dodawanie soli wykluczone. Przechodziłem przez różne etapy kaloryczności - zaczynałem od 1,500kcal w celu zrzucenia 'oponki', gdzie 4 dni były treningowe ( co było błędem przy takiej aktywności fizycznej i doprowadziło do kompulsywnych ataków głodu) i teraz staram się stopniowo zwiększać przyjmowane kalorie.
Cały problem polega w tym, że jestem w czarnym punkcie gdzie nie wiem co będzie korzystniejsze dla sylwetki , czy powinienem przyjmowac 2,800 kalorii i lekko przybrać na masie ( po wyliczeniu z tematu w dziale), czy starać się redukować - o ile to coś da.
Z góry dziękuje za pomoc i wyrozumiałość!




Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
masuj bo chudo
Wysłana -
Dokładnie , innej możliwości tutaj nie ma . Tylko budowa masy miesniowej
Wysłana -
flex1976
Dokładnie , innej możliwości tutaj nie ma . Tylko budowa masy miesniowej

wybacz, ze dopytam ale chce byc w zupelnosci pewny, przez budowanie masy miesniowej masz na mysli rowniez zwiekszenie przyjmowanych dobrych kalorii?


Zmieniony przez - Pamcake w dniu 2018-08-06 13:29:33
Wysłana -
no inaczej sie nie da
Wysłana -
Musisz stopniowo zwiększać podaż kcal
Wysłana -
Pamcake
flex1976
Dokładnie , innej możliwości tutaj nie ma . Tylko budowa masy miesniowej

wybacz, ze dopytam ale chce byc w zupelnosci pewny, przez budowanie masy miesniowej masz na mysli rowniez zwiekszenie przyjmowanych dobrych kalorii?



Zmieniony przez - Pamcake w dniu 2018-08-06 13:29:33


Oczywiście , dodatni bilans kaloryczny
Wysłana -
Dzieki za odpowiedzi :)
Z racji tego, ze mam cos z perfekcjonisty musze dopytać, powinienem zwracac szczegolna uwage na przyjmowany TBW ?


Zmieniony przez - Pamcake w dniu 2018-08-06 17:18:33
Wysłana -
Sód jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu - nie należy minimalizować tego pierwiastka do minimum, zwłaszcza przy wysokiej aktywności fizycznej.. niemniej, jeśli chcesz mieć pod kontrolą swoje odżywianie to jak najbardziej możesz zacząć liczyć kalorię jak i podział makro ( nie do przesady oczywiście ). Rada ode mnie - zacznij widzieć w tym sporcie coś więcej niż tylko sylwetkę, to przyjdzie z czasem gdy będziesz się przykładał do wielu aspektów jak wiadomo odpowiednie żywienie, intensywne, przemyślane treningi dostosowane do Twojego poziomu wytrenowania jak i regenerację. Skupianie się na ,,sześciopaku'' tylko to taki pusty cel.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-08-06 17:28:16
Wysłana -
Wejdz na wyższe kalorie i buduj mięśnie. Raz w roku zrób małą krótką redukcje żeby nie zalać się za bardzo. Oscylować w tej granicy 10-14%bf. I tak kilka lat aż do wymarzonej sylwetki :)
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź