SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ocena planu treningowego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1553

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 244
Cześć, mam 25 lat , wzrostu mam 186 , ważę 89 kg , gdzie moja budowa ciała wygląda tak ze większość masy jest w brzuchu a nogi i ręce lekko chude. W temacie siłowni diety i suplementacji jestem trochę zielony a chciałbym trochę poprawić swoja kondycje mięśniową. Od ponad pół roku zacząłem ćwiczyć ze względu na moją pracę II zmianową i godziny pracy ćwiczę w domu hantle + gryf łamany. Zacząłem trochę czytać na internecie o planach treningowych i itp.. i od jakiegoś czasu mój plan wygląda tak: pon – biceps + brzuch , wt – klatka piersiowa , śr – plecy i barki i brzuch , czw – triceps , pt – biceps + brzuch , sobota i niedziela odpoczynek. Trening trwa kolo 45 min i 20 min brzucha , na każdą partię mięśniową robię 3 ćwiczenia , 5 serii po 10 powtórzeń . Diety staram się trzymać ,jeść zdrowo i o równych porach lecz praca II zmianowa mi na to trochę nie pozawala. Mam kilka pytań odnoście ćwiczeń i suplementacji a mianowicie :
1. Czy taki plan treningowy jest dobry a może jaki inny plan ? Czy nie jest on zbyt wysiłkowy dla mojego organizmu?
2. Czy przy takim planie mogę dorzucić 3-4 w tygodniu bieganie 2x i hala 2x(siatka , piłka nożna)?
3. Czy moglibyście polecić jakies suplementy ? ( bcaa czy cos innego?)

Z góry dzięki za pomoc ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4063 Napisanych postów 45434 Wiek 3 lata Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 347421