SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

obwod w klasie sie nie zwieksza

Wysłana -
Płeć : m

Wiek : 20

Waga : 80

Wzrost : 176

Cel treningowy : masa

Staż treningowy na siłowni : 9msc

Uprawiane inne sporty :

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : domowa silka, lawka regulowana, gryf prosty, lamany, hantle, drazek

Dieta : jest

Przeciwskazania medyczne :

Zażywane suplementy : dużo

Ostatnio przerabiany plan: split teraz wczesniej gora dol

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): wyciskanie 90, martwy z 130


Witam, mam pytanie. Otoz nie wiem co jest nie tak, ze w klacie mam 100cm od 3 miesiecy. Zmienialem juz plany treningowe, stosuje progresje, aktualnie od niedawna jestem na splicie gdzie priorytet ustawilem na klate i nadal nic. Dieta jest, ilosc bialka odpowiednia, no i np lapy stopniowo rosną po kilka mm, ale klata stoi cały czas w miejscu. Aha i ogolnie z wyglądu jest duzo lepiej, widze ze skupianie sie glownie na klacie dalo rezultaty bo jest bardziej nabita i wyglada dobrze, ale w CM stoi cały czas. Nie wiem jak to działa i nie wiem w ktorych miejscach ona sie poprawia, ze obwod wciaz jest taki sam(mimo tego ze wizualnie widac progres) ktos, cos?

aktualnie robię PON, PIĄTEK

4x8 plaska
4x8 skos hantle
4x8 rozpiętki

GŁÓWNIE CHODZI MI O TO, ZE KLATKA WYGLADA DUZO LEPIEJ Z TRENINGU NA TRENING ALE W OBWODZIE NIC NIE PRZYBYWA..


Zmieniony przez - GoXhaEzl w dniu 2018-06-08 22:20:06

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Musisz w takim razie zweryfikować cały plan bo to nie tylko klata, ale i grzbiet stoi w miejscu bo obwód w klacie to nie tylko sama klata.
Wysłana -
Jeśli chodzi o plecy to głównie przykładam się do martwego ciągu. Poza tym oczywiście jest drążek szeroko, z tym, że robię aktualnie max 5 serii po 3 powtórzenia, ale nadal uwazam ze jest to sto razy lepsze niż bawienie sie w te podciagania negatywne, bo jak sobie tylko myślałem, ze znowu bede musial sie bawic w te negatywne powtorzenia to odechciewalo mi sie przychodzić na trening. Jest to bardzo nieprzyjemne i monotonne wykonywanie podciągnięć. Dlatego tez wole dokladac to jedno powtorzenia w ktorejs ze serii i tak stopniowo progresowac. Od 2 treningow zaczalem robic wioslowanie sztanga ale podchwytem bo podobno jest to duzo lepsze niz nachwyt. :D


Zmieniony przez - GoXhaEzl w dniu 2018-06-09 12:26:21
Wysłana -
Sam obwód to nie wszystko, liczą się proporcje, masa Cia nie idzie to za mało kalorii dostarczasz by rosnąć
Wysłana -
Na pewno lepsze jest pełne podciąganie niż same negatywy to nie ulega wątpliwości i dobrze robisz.
Wysłana -
nie no wsuwam teraz z 3,8k kcal, waga idzie stopniowo do gory w pasie 88-89 mniej wiecej sie utrzymuje wiec sie nie zalewam, ale waga idzie do gory. Mowie, widac roznice w wygladzie, ale na centymetrze niekoniecznie, byc moze to jest kwestia plecow, bo po 3 powtorzenia jesli chodzi o podciaganie to nie jest zbyt duzo, ale za jakis rok bede robil te 5x8, moze z biegiem czasu sie to poprawi :D


Zmieniony przez - GoXhaEzl w dniu 2018-06-09 12:39:11
Wysłana -
Spokojnie daj sobie czas. Ważne, że już jesteś w stanie wykonać pełne powtórzenia, później już będziesz tylko ich dokładał regularnie.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź